Концепція дуальної освіти передбачає просторове і часове поєднання за принципом 50 на 50% навчання у навчальному закладі та стажування на підприємствах. Така форма навчання сприяє більшій інтеграції освіти, науки і бізнесу та є широко розповсюджена у Німеччині, Австрії, Швейцарії. Згідно з дуальним принципом навчання, студенти під час стажування на підприємствах складають кваліфікаційні іспити, а фахівці, що працюють на підприємствах, беруть активну участь у формуванні переліку дисциплін та змісту і структури навчальних програм у ВНЗ.

Дуальне навчання у ТДАТУ поєднує теоретичні заняття з практичними, які реалізовуються в рамках оплачуваних стажувань, що проходять в партнерських компаніях. Після закінчення дуального навчання, окрім знань студент матиме  мінімум дворічний досвід роботи, який можна додати до свого резюме.

Після закінчення другого курсу студенти можуть розпочати навчання в дуальній форміЗа участь у стажуванні студенти отримують щомісячну оплату, яка встановлюється представниками партнерської фірми та університетом. Предмети, які реалізуються в процесі дуального навчання, викладаються також працівниками партнерських фірм – практиками з багаторічним досвідом. На цілий період стажування студент підписує контракт з однією партнерською фірмою, яка визначає його обов’язки та умови проходження стажування, попередньо узгодивши їх з представниками університету.
Партнерами дуального навчання є відомі фірми. Свій досвід та інновації вони можуть передати студентам під час теоретичних занять та стажувань на підприємствах.


ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ У ТДАТУ

 

БЛАНКИ ДОГОВОРІВ ПРО ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА ДУАЛЬНОЮ ФОРМОЮ:

 

Договір на дуальну форму навчання 2022