Дистанційна освіта розширює можливості не тільки здобувачів професійної та вищої освіти, але і викладацького складу. Так, з 19 лютого по 10 березня 2024 року викладачі ВСП «Оріхівський коледж ТДАТУ» та ВСП «Мелітопольський коледж ТДАТУ» удосконалювати ті дисципліни, що викладають в цих навчальних закладах.

Відомо, що успішність організації дистанційного стажування викладачів залежить від професійно-педагогічного, технічного та психологічного бажання викладачів його здійснювати. Керівник стажування к.т.н., доцент Сергій ГАЛЬКО в зазначений період проводив заняття у синхронному форматі на платформі ЗУМ за розробленою програмою стажування, що передбачала ознайомлення викладачів коледжу з наступним:

– опанування новітніх педагогічних технологій викладання дисципліни «Електропривід та автоматизація» у сучасний процес навчання,

– використання методів та впровадження віртуальних лабораторних програмних комплексів при викладанні дисциплін електротехнічного спрямування в умовах дистанційного навчання здобувачів;

– ознайомлення викладачів коледжів з новими методичними розробками з дисциплін, що викладаються на кафедрі ЕТЕМ до лабораторних-практичних занять, підручниками, навчальними посібниками та практикумами, що  були розроблені та надруковані на кафедрі за останні п’ять років.

Впродовж стажування викладачі коледжів були ознайомлені з досвідом колег щодо забезпечення високої якості навчання в умовах дистанційного навчання, підходів до активізації здобувачів при вивченні дисциплін, що викладаються на кафедрі, методичного супроводу здобувачів у навчальному процесі.

За результатами стажування було підготовлено наступні теми доповідей:

– Автоматизована система керування в освітньому процесі;

– Вдосконалення теоретичної та практичної підготовки з дисципліни «Електропривід та автоматизація».

Викладачі коледжів також мали змогу поділитися та обмінятися власним педагогічним досвідом щодо удосконалення підходів при викладанні базових та спеціальних дисциплін електротехнічного спрямування та визначитися з напрямами впровадження результатів стажування у продовж власної професійної діяльності.