Збірник_2021_кВМФ_Мелітополь_ТІТ

На ІІ Міжнародній науково-практичній Інтернет-конференції «Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації», що відбулася 25-27 травня 2021 року на базі кафедри вищої математики і фізики Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного, розглядалися результати наукових досліджень науковців, наукових співробітників, викладачів, здобувачів різних рівнів вищої освіти, вчителів з актуальних проблем гуманітарних, природничо-математичних і технічних наук.

Викладачі кафедри електротехніки і електромеханіки імені професора В.В. Овчарова доценти Ірина Попова і Марина Постнікова взяли участь в роботі секції «Використання інноваційних технологій в освітньому процесі як складова системи забезпечення якості вищої освіти» з доповіддю «Досвід застосування інформаційно-комунікаційних технологій при дистанційному вивченні електротехніки».

Доповідачі поділилися особливостями застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі на прикладі організації і проведення конференцій у режимі он-лайн при вивченні студентами електротехніки, проблемами, які виникли з переходом на дистанційне навчання в зв’язку з карантином. Визначили переваги застосування цього виду комунікацій між викладачем і студентами у навчальному процесі, вказали на проблеми, з якими стикнулися і запропонували шляхи їх розв’язання і подолання, бо дистанційна освіта стала мотивом для перегляду відношення до засобів і інструментів інформаційних технологій.

Навчальний процес он-лайн вивчення дисципліни електротехніка це не технічна проблема, а педагогічний виклик, оскільки для якісної дистанційної освіти потрібні не тільки спеціальна техніка, програмне забезпечення, стійкий зв’язок з Інтернетом, але і якісна тьютерська підтримка навчального процесу викладачем. Головним актуальним висновком для викладача є розробка відповідних методичних рекомендацій з впровадженням в педагогічну практику як в дистанційному, так і в очному режимі роботи.

Ірина Попова,
доцент