На кафедрі «Електроенергетики і електротехнологій» здобувачі вищої освіти звітували про професійну та практичну підготовку, яка проводилась, відповідно до укладеного договору про здобуття професійної освіти за дуальною формою та робочого навчального плану. Також студенти представляли результати набутих навичок у доповідях на наукових конференціях та в наукових публікаціях протягом навчального року.

 Атестаційна комісія розглянула атестаційні листи з оцінками професійної компетентності, особистих та ділових якостей та заслухала виступи у формі презентацій-доповідей в яких студенти проаналізували свою роботу на підприємствах, визначили свої посадові обов’язки та отримані професійні компетенції.

Всі здобувачі вищої освіти, які переведені на дуальну форму навчання на кафедрі «Електроенергетики і електротехнологій» підтвердили свої професійні якості .

Під час звітування показали високу підготовку студенти наступних груп: ГЕРАСИМЕНКО Б.Є., КАБКА А.В., ДУРАДАЖИ Д.В. – 21СЕЕ;  НЯГУ А.В.- 11МБЕЕ.

Слід також визначити доповіді студентів 21МБЕЕ групи НІКУЛЬЧІ М.В., ДОБРОВЕНКО І.Г., УДОВИЧЕНКО К.О., ЧАЙКОВСЬКОГО Т.О., ЧУЖУКА О.О. у  першому семестрі.

Загальні результати за  за 2022 -2023 н.р. представлені у таблиці

 

Група 1 семестр 2 семестр
11СЕЕ 7 1
21ЕЕ 1
31ЕЕ 1
21СЕЕ 9 4
41ЕЕ 1
Бакалаври 19 5
Середній бал 4,5
11МБЕЕ 5 3
21МБЕЕ 7
Магістри 12 3
Середній бал 4,8
Всього 31 16
Середній бал 4,65 5

 

 

При обговоренні результатів комісія визначила переваги дуальної форми навчання. Серед  яких:

– практична частина проводиться на підприємствах, а не лише в майстернях та на полігонах закладу навчання;

– зміст робочих програм узгоджено між освітньою організацією та роботодавцями;

– між вищим навчальним закладом та підприємством можуть виникати та розвиватися тісні відносини;

– при працевлаштуванні можливе негайне застосування набутих знань;

– постійне чергування навчання в навчальному закладі та на підприємстві сприяють кращій  мотивації та виробничий процес сильно не переривається;

– гарантує зрозуміле та однозначне розуміння професії, а також уніфікований рівень підготовки.

Також є  недоліки дуальної системи:

– з мотивацією навчання для підприємства може знижуватися якість освіти;

– робочі програми який завжди узгоджені з сезонної послідовністю виконуваних робіт з виробництва;

– освітня організація не завжди може вчасно надати необхідний підприємствам навчальний матеріал;

– недостатня готовність підприємств до навчання — внаслідок цього відсутність навчальних місць на виробництві.