Освітньо-професійні програми «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, які запроваджені на факультеті енергетики і
комп’ютерних технологій ТДАТУ, складені за вимогами відповідних стандартів вищої освіти з урахуванням регіональних вимог. У них відображено стратегію навчання здобувачів вищої освіти за певної спеціальністю. Головною метою цих освітньо-професійних програм є підготовка кваліфікованих фахівців, які зможуть швидко адаптуватись до вимог сучасного виробництва. Для її досягнення щорічно відбувається удосконалення як освітньо-професійних програм, так і освітнього процесу на факультеті за цим напрямом. Таке удосконалення неможливо без зворотного зв’язку між учасниками освітнього процесу, тому у ТДАТУ регулярно відбуваються опитування стейкхолдерів. Одним з таких опитувань обов’язково є моніторинг здобувачів вищої освіти щодо якості освітньої програми, якості викладання дисциплін, якості освітнього процесу та
академічної доброчесності. Весняний семестр поточного навчального року почався з оновлення
освітніх програм. Одним з його кроків стало обговорення зі здобувачами вищої освіти результатів їх моніторингу. На початку лютого 2024 року відбулись зустрічі завідувача випускової кафедри електроенергетики і
електротехнологій доцента Постол Ю.О. і завідувача випускової кафедри електротехніки і електромеханіки імені професора В.В. Овчарова доцента Квітки С.О. зі здобувачами вищої освіти бакалаврського і магістерського
рівнів освіти. На початку цих зустрічей завідувачі презентували протоколи моніторингу та звертали увагу присутніх на пункти анкет, які отримали найбільший відсоток позитивних відгуків. Потім вони привертали увагу
студентів на ті моменти, які отримали найменший відсоток позитивних відгуків, і пропонували приступити до дискусії. Вони проходили жваво, здобувачі вищої освіти пояснювали свою позицію і пропонували заходи для
покращення освітнього процесу. У підсумку були сформульовані пропозиції, які включені у висновки моніторингу та рекомендовані до впровадження у освітній процес.

Доцент Юлія ПОСТОЛ