Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка є одними з найважливіших складових енергонезалежності держави, індустріалізації та розвитку суспільства. Рівень їх розвитку визначає конкурентоздатність продукції та послуг і, як наслідок, стан економіки і добробут держави. Актуальність програм «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» визначає постійна потреба країн з потужним паливно- енергетичним комплексом, до яких відноситься й Україна, у кваліфікованих фахівцях, здатних розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми електроенергетики, електротехніки та електромеханіки. Особлива необхідність у таких фахівцях постає сьогодні, коли потребують відновлення і подальшої експлуатації багато пошкоджених електроенергетичних об’єктів. 23 лютого 2024 року відбулись розширені засідання робочих груп освітньо-професійних програм «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти, які були присвячені їх обговоренню з роботодавцями, академічною спільнотою, здобувачами вищої освіти. У засіданнях взяли участь як представники робочих груп, так і запрошені представники академічної спільноти, роботодавців, здобувачів вищої освіти. Цього разу запросили представників академічної спільноти Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та Державного біотехнологічного університету, представників роботодавців з компанії ДТЕК (Україна) та фірми «Norda Stelo» (Канада), представників здобувачів вищої освіти з усіх курсів бакалаврату та магістратури.
На засіданні обговорювались проєкти ОПП, результати їх громадського обговорення та результати моніторингу стейкхолдерів. На початку засідання виступили запрошені, які відмітили позитивні якості програм: логічну будову,
чітко продуману та збалансовану структуру, наявність нормативної та варіативної частини, раціональне поєднання теоретичного навчання і практичної підготовки, спрямованість на засвоєння всіх видів професійної діяльності, доступність формування індивідуальної освітньої траєкторії студента, наявність регіонального контексту. Гаранти узагальнили та доповіли усі пропозиції, які надійшли при громадському обговоренні. Під час дискусії кожен з присутніх висловив свою думку щодо заходів, спрямованих на удосконалення ОПП. За результатами засідань були сформульовані заходи для покращення освітньо-професійних програм, які були передані до Вченої ради факультету для їх ухвалення і впровадження у освітній процес.

Доцент Вадим ГУЛЕВСЬКИЙ