Напрям: | 141 «Електроенергетика, електротехніка і електромеханіка» | |
Ступінь вищої освіти: | Бакалавр (на основі повної загальної середньої освіти) | |
Курс: | 3 | |
Провідний викладач: | ||
Програма дисципліни: | Робоча програма дисципліни “Мікропроцесорна техніка і мікроконтролери” | |
Програма навчання здобувачів ВО – СИЛАБУС: |
Силабус з дисципліни “Мікропроцесорна техніка і мікроконтролери” | |
Методичне забезпечення: | Рекомендована література для вивчення дисципліни, методичне забезпечення | |
Посилання: | Перейти до вивчення дисципліни на освітньому порталі ТДАТУ |
Метою навчальної дисципліни “Мікропроцесорна техніка і мікроконтролери” є формування наукового мислення і діалектично-матеріалістичного світогляду; засвоєння необхідного обсягу теоретичних знань про принципи побудови сучасних мікропроцесорів та мікропроцесорних систем, а також реалізації на базі цих засобів систем обробки, передачі інформації і управління технологічними процесами при виробництві, розподілі та застосуванні електричної енергії. Енергетика є специфічною галуззю, де поєднуються технічні пристрої з біологічними об’єктами, що ускладнює питання застосування мікропроцесорних засобів і вимагає розробки нових технічних засобів мікропроцесорної техніки, які б відповідали вимогам виробництва розподілу та застосування енергетичних ресурсів.
Завданням навчальної дисципліни євивчення дисципліни є формування знань та практичних умінь з основних принципів апаратної реалізації цифрових пристроїв, а також принципи реалізації систем керування на базі мікропроцесорних пристроїв та базовим принципам і особливостям програмування мікропроцесорів
Результати навчання (з урахуванням soft skills):
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів фізики та інженерних наук і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності:
− Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу.
− Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
− Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
− Здатність працювати в команді.
− Здатність працювати автономно.
Фахові компетентності:
− Здатність вирішувати практичні задачі із залученням методів математики, фізики та електротехніки.
− Здатність вирішувати комплексні спеціалізовані
− Задачі і практичні проблеми, пов’язані з роботою електричних систем та мереж, електричної частини станцій і підстанцій та техніки високих напруг.
− Здатність вирішувати комплексні спеціалізовані задачі і практичні проблеми, пов’язані з проблемами метрології, електричних вимірювань, роботою пристроїв автоматичного керування, релейного захисту та автоматики.
− Здатність вирішувати комплексні спеціалізовані задачі і практичні проблеми, пов’язані з роботою електричних машин, апаратів та автоматизованого електроприводу.
− Здатність розробляти проєкти електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування із дотриманням вимог законодавства, стандартів і технічного завдання.
− Усвідомлення необхідності підвищення ефективності електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування.
− Усвідомлення необхідності постійно розширювати власні знання про нові технології в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці.
Програмні результати навчання:
− Знати і розуміти принципи роботи електричних систем та мереж, силового обладнання електричних станцій та підстанцій, пристроїв захисного заземлення та грозозахисту та уміти використовувати їх для вирішення практичних проблем у професійній діяльності.
− Знати і розуміти теоретичні основи метрології та електричних вимірювань, принципи роботи пристроїв автоматичного керування, релейного захисту та автоматики, мати навички здійснення відповідних вимірювань і використання зазначених пристроїв для вирішення професійних завдань.
− Знати принципи роботи електричних машин, апаратів та автоматизованих електроприводів та уміти використовувати їх для вирішення практичних проблем у професійній діяльності.
− Застосовувати прикладне програмне забезпечення, мікроконтролери та мікропроцесорну техніку для вирішення практичних проблем у професійній діяльності.
− Здійснювати аналіз процесів в електроенергетичному, електротехнічному та електромеханічному обладнанні, відповідних комплексах і системах.
− Знаходити необхідну інформацію в науковотехнічній літературі, базах даних та інших джерелах інформації, оцінювати її релевантність та достовірність.
− Вільно спілкуватися з професійних проблем державною та іноземною мовами усно і письмово, обговорювати результати професійної діяльності з фахівцями та нефахівцями, аргументувати свою позицію з дискусійних питань.
− Розв’язувати складні спеціалізовані задачі з проєктування і технічного обслуговування електромеханічних систем, електроустаткування електричних станцій, підстанцій, систем та мереж.
− Вміти проєктувати, монтувати та експлуатувати електротехнічні та електромеханічні комплекси в галузі переробної промисловості і машинобудуванні, знати і розуміти основні принципи їх керування і захисту