Освіта –  найбільше із земних благ, якщо вона найвищої якості. В іншому разі вона абсолютно марна.
Редьярд Кіплінг

 

Освіта – це не просто знання та навички, це формування таких якостей людини, що визначають ефективність її професійної діяльності, це розвиток таких рис особистості, які перетворюють професійну діяльність у суспільне благо.

Система вищої освіти в Україні змінюється, а якісна зміна вимагає нових підходів до навчання і викладання, впровадження чесності та етичних цінностей в освітній процес і наукову діяльність, що сприятиме формуванню академічної культури на високому рівні, носіями якої будуть науково-педагогічні працівники та здобувачі освіти.

Важливим критерієм якості освіти є «академічна доброчесність». В Законі України «Про освіту» окремо прописана стаття № 42, в якій чітко визначені тлумачення, правила, критерії академічної доброчесності, вимоги щодо дотримання норм академічної доброчесності та санкції за порушення цих положень, до яких можуть вдаватися учасники освітнього процесу (а саме: академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ’єктивне оцінювання). Дотримання ж вимог академічної доброчесності створює довіру до результатів навчання та наукових досягнень.

На плановому засіданні кафедри електротехніки і електромеханіки імені професора В.В. Овчарова завідувач кафедри к.т.н., доцент Сергій КВІТКА підкреслив, що погляди студентів на дотримання норм академічної доброчесності значною мірою залежать від загальної атмосфери в університеті. Тому всі співробітники, а насамперед науково-педагогічні працівники, самі мають бути академічно доброчесними і здатними формувати відповідну компетентність у студентів.

Питання академічної доброчесності в Таврійському державному агротехнологічному університеті мені Дмитра Моторного регламентуються документами, що наведені на веб-сайтах університету в розділах «Протидія корупції» та «Академічна доброчесність».

Завідувач кафедри ЕТЕМ
Сергій КВІТКА