Чергові зустрічі кураторів академічних груп кафедри ЕТТП були присвячені впровадженню принципів академічної доброчесності в ТДАТУ.

Куратори груп 21 МБ ЕЕ к.т.н., доц., Постол Ю.О, 11 МБ ЕЕ – к.т.н., доц., Кушлик Р.В., 21 СЕЕ – к.т.н., доц., Гулевський В. Б., к.т.н., 31 ЕЕ к.т.н., доц., Орел О. М. –  11СЕЕ –  доц., Борохов І. В. нагадали  студентам, що впровадження принципів академічної доброчесності в ТДАТУ – це питання підняття якості вищої освіти та репутації самого ЗВО, підвищення його рейтингу, визнання дипломів університетів на європейському та світовому рівнях, підвищення конкурентоспроможності випускників. Проте застосування заходів академічної відповідальності має сенс, якщо учасники освітнього процесу розуміють зміст чинних норм, підстави і процедури притягнення до академічної відповідальності і роль куратора для  популяризації академічної доброчесності дуже важлива .

У ході зустрічі студенти дійшли висновку, що академічна  доброчесність покликана боротися з академічним плагіатом, самоплагіатом, фабрикацією, фальсифікацію, списуванням, обманом, хабарництвом, необ’єктивним оцінюванням.  Були визначені основні причини, через які здобувачі вищої освіти нечесно використовують чужі наукові досягнення, серед яких, бажання отримати хорошу оцінку, брак часу та інші.

З  цього  приводу  педагогічний процес повинен бути зорієнтований на виховання світогляду майбутнього професіонала, який вміє глобально мислити і діяти, прагне визначати власні освітні потреби  на  основі    відповідальності  за результат власних вчинків.

изображение_viber_2020-10-08_12-07-36 изображение_viber_2020-10-08_12-07-24 изображение_viber_2020-10-08_12-07-13 изображение_viber_2020-10-08_10-46-07 изображение_viber_2020-10-08_10-46-06