«Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень», – знаходимо у Законі України про «Освіту» від 05.09.2017 №2145-VIII, стаття 42 “Академічна доброчесність”. Іншими словами, під академічною доброчесністю ми розуміємо правила, яких людина повинна дотримуватися під час створення власних проектів, якщо вона користується допоміжною інформацією (зокрема не включати до свого проекту чужі роботи без посилання на них).

З часу набрання чинності нового «Закону про Освіту», академічна доброчесність стає невід’ємної частиною освітнього процесу, а її порушення – загрозою для кожного студента. За недотримання доброчесних принципів навчання, здобувачі освіти можуть бути притягнені до повторного проходження оцінювання чи курсу, та навіть відрахування.

Важливо не тільки відстежувати, чи застосовуються покарання щодо правопорушників, а й проводити кампанії серед студентів, щоб покращити їх знання на цю тему, і щоб в майбутньому вони перенесли свої знання та здорові навички після навчання в університеті.

3 грудня 2019 року на кафедрі ЕТ ТП було проведено засідання кафедри, на якому піднімались питання академічної доброчесності. Перед викладачами виступили, в.о. завідувача кафедри, кандидат технічних наук, доцент Постол Юлія Олександрівна та декан факультету, доктор технічних наук, професор Назаренко Ігор Петрович.

Підсумовуючи, варто наголосити, що академічна доброчесність, чесне здобуття якісної освіти є ключем до успіху нашої країни.

IMG_8487IMG_8490IMG_8486