8 грудня 2021 року для студентів 31ЕЕ групи було проведено кураторську годину «Академічна доброчесність: інтерпретація даних опитування заради якісних змін» (частина 1). На зустрічі був присутній заступник декана з ОВР факультету енергетики і комп’ютерних технологій, старший викладач кафедри ЕТЕМ Олександр Ковальов.

Кураторка групи, доцент Діна Нестерчук акцентувала увагу присутніх на важливості дотримання здобувачами вищої освіти та працівниками університету принципів академічної доброчесності, як важливого фактору успішності у сучасному світі.

Заступник декана з ОВР Олександр Ковальов наголосив у своєму зверненні до студентства, що відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про вищу освіту», «система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти має забезпечувати «дотримання академічної доброчесності працівниками закладів вищої освіти та здобувачами вищої освіти» та нагадав, що з урахуванням вимог існуючого законодавства в університеті розроблені та затверджені наступні нормативні документи: Положення про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, Кодекс честі, Антикорупційна програма, Положення про систему запобігання та виявлення академічного плагіату, якими повинні керуватися у своїй освітній та професійній діяльності всі учасники освітнього процесу.

Кураторка групи презентувала усім присутнім презентаційний матеріал, що розроблений завідувачкою відділу моніторингу якості освітньої діяльності університету, доцентом Радмілою Скляр, який дозволив обговорити проблемні моменти щодо покращення забезпечення академічної доброчесності та якості вищої освіти у ТДАТУ.

Жвавий інтерес серед молоді викликав спеціальний інструментарій – матриця «Світлофор», який був наданий в рамках проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти», що реалізується Американськими Радами з міжнародної освіти у 2020-2022 роках (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ).

15 грудня 2021 р. для студентів 31ЕЕ групи було проведено другу частину кураторської години «Академічна доброчесність: інтерпретація даних опитування заради якісних змін», на якій студенти групи за анкетою пройшли опитування у межах участі у проєкті “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти” (Academic IQ).

Кураторка групи, доцент Діна Нестерчук наголосила, що опитування є анонімним та покликане визначити сильні та слабкі сторони освітнього процесу, що пов’язані з академічною доброчесністю та якістю освіти в закладі освіти та звернула увагу, що відповіді необхідно надавати неупереджено та правдиво, так як це дозволить покращити процес навчання.

Діна Нестерчук,
доцент, кураторка групи