Дистанційне практичне заняття №7

Загальна тривалість – 1 година 20 хвилин

Увага! Звіти щодо виконання практичного заняття (щотижневі виконані тест та відповіді на контрольні запитання) присилати до 21 години суботи поточного тижня на електрону поштову адресу свого викладача.

Не забувайте, під час практичного заняття з дисципліни “Фізичне виховання” кожен студент повинен знаходитись на Новому освітньому порталі Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного за розкладом занять II семестру 2022-2023 навчального року. А в сусідній вкладці вашого браузера можна проходити практичне заняття на порталі або нашому сайті. Система буде відслідковувати ваше знаходження або відсутність на практичному занятті, а викладачі будуть це відмічати у своїх робочих електронних журналах.

 ОБОВЯЗКОВА ЧАСТИНА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ”

Всі частини цього практичного заняття виконується студентами ОБОВ’ЯЗКОВО (практичний та теоретичний блоки)!!!  

ПРАКТИЧНИЙ БЛОК

1. ОСНОВНЕ ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ (виконання варіанту домашнього тренування, запропонованого викладачем кафедри фізичного виховання і спорту). Розминка, виконання комплексу вправ загальнофізичної підготовки, заминка.  

Відеофайли використовуються як інструмент для побудови комплексу фізичних вправ враховуючи індивідуальні особливості студентів. На відеофайлах представлено:

  • розминка (ввідна частина). Кругові рухи суглобів, від периферії до центру, від дрібних до великих; кисті, лікті, плечі, шийний відділ хребта, грудної, тазостегновий, в нахилах і без, стопи, коліна, тазостегнові, нахили в різні боки, кругові обертання кінцівками в різних варіантах, випади, стрибки, стрибки, махи, біг на місці.

РОЗМИНКА – клацнути за посиланням – https://youtu.be/y52yI-rqOP4

  • комплекс вправ загальної фізичної підготовки. Основна частина, час індивідуальний: присідання, віджимання, планки, стійки, вибухові стрибки, вправи на м’язи спини та живота в положенні лежачи, перевернуті пози, функціональні вправи, під час яких працює велика кількість м’язів, вправи на баланс і рівновагу.

ОСНОВНА ЧАСТИНА – клацнути за посиланням – https://youtu.be/xpZSersWeJo

  • додатковий щотижневий відеобонус до завершальної частини (заминки) (бонус відновлюваних вправ тощо). Вправи на пасивну та активну гнучкість, дихальні вправи.

ЗАМИНКА – клацнути за посиланням – https://youtu.be/14MLYFjikJQ

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК

2. ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНА РОБОТА ПО ВИВЧЕННЮ СВОГО ФІЗИЧНОГО І ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТАНУ (виконання щотижня наступних видів робіт: запропонований тест або комплекс спеціалізованих вправ, ознайомлення з лекцією та відповідь на контрольні питання в її кінці. Ціль – навчити студентів самообстеженню/самоаналізу свого стану, на основі отриманих відомостей – робити висновок про рівень свого здоров’я і вже на основі цього ставити для самого себе завдання щодо поліпшення фізичних якостей, функціонуванню дихальної, серцево-судинної системи.

Мета дисципліни “Фізичне виховання” в закладі вищої освіти – підготовка гармонійно розвинених, висококваліфікованих спеціалістів.

Для досягнення мети фізичного виховання студентів передбачається вирішення наступних завдань:

  • збереження та зміцнення здоров’я студентів, сприяння правильному формуванню і всебічному розвитку організму, підтримання високої працездатності протягом всього періоду навчання;
  • виховання у студентів високих моральних, вольових, фізичних і психомоторних якостей;
  • забезпечення професійно-прикладної фізичної підготовки студентів з врахуванням особливостей майбутньої трудової діяльності;
  • здобуття студентами необхідних знань по основах теорії, методики й організації фізичного виховання і спортивного тренування, валеології, основам здоров’я, підготовку студентів до роботи громадськими  інструкторами та суддями по спорту;
  • удосконалення спортивної майстерності студентів-спортсменів.

ТЕСТ 7-го тижня (висилається на електрону скриньку викладача не пізніше 21.00 суботи поточного тижня) – Скачати за посиланням

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК 7-го тижня (ретельно ознайомитись з викладеним теоретичним матеріалом) – Скачати за посиланням

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ 7-го тижня (висилається на електрону скриньку викладача не пізніше 21.00 суботи поточного тижня) – Скачати за посиланням

 

ЕЛЕКТИВНА (ДОДАТКОВА) ЧАСТИНА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ №7

Всі частини цього практичного заняття виконується студентами на власний розсуд,

але рекомендуються кафедрою фізичного виховання і спорту як щоденний інструмент для підвищення фізичного стану свого тіла 

1. РАНКОВА ЗАРЯДКА (РУХАНКА)  – рекомендується виконувати кожного ранку після пробудження (виконання вранці комплексу вправ на основі своєї індивідуальної програми рухової активності або нижче запропонований відеоролик).

Правила складання власного комплексу ранкової гігієнічної гімнастики (руханки)

Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики №1 

Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики №2

Універсальний комплекс ранкової гігієнічної гімнастики №3

ВІДЕОРОЛИК РУХАНКИ 7-ГО ТИЖНЯ – клацнути за посиланням – https://youtu.be/Sj91lTmEOno

2. ФІЗИЧНІ ВПРАВИ ПРОТЯГОМ РОБОЧОГО ДНЯ (фізкультурні паузи під час роботи за комп’ютером, смартфоном тощо). Виконуються в перервах між навчальними або самостійними заняттями. Такі вправи забезпечують запобігання стомленню, сприяють підтримці високої працездатності на тривалий час без перенапруги. Виконання фізичних вправ протягом 10-15 хвилин через кожні 1-1,5 години роботи робить удвічі більший стимулювальний ефект на поліпшення працездатності, чим пасивний відпочинок у два рази більшої тривалості. Фізичні вправи потрібно проводити в добре провітрених приміщеннях. Дуже корисне виконання вправ на відкритому повітрі.

Схема побудови комплексу №1 

Схема побудови комплексу №2

РУХАНКА НА СТІЛЬЦЯХ – клацнути за посиланням – https://youtu.be/1gp5YUi8Ndg

3. ДОДАТКОВІ ПОМІРНІ ФІЗИЧНІ НАВАНТАЖЕННЯ (запропоновані викладачами кафедри фізичного виховання і спорту).

Комплекс №1 (йога)

Комплекс №2 (фітбол)

КОМПЛЕКС ДИХАЛЬНИХ ВПРАВ – клацнути за посиланням – https://youtu.be/Mv_ieT0jOUk

КОМПЛЕКС ВПРАВ НА ВСІ ГРУПИ М’ЯЗІВ ДЛЯ ДІВЧАТ  ТА ХЛОПЦІВ – клацнути за посиланням – https://youtu.be/EuLk1-PRHfM