Співробітники кафедри «ІМ» продовжують презентацію наукових напрацювань на міжнародних конференціях: к.пед.н., доцент Симоненко Світлана стала учасницею конференції, що проходить під егідою Академії когнітивних та природничих наук  Academy Of Cognitive And Natural Sciences. Захід присвячений дослідженню застосування хмарних та імерсивних технологій в освіті   – ACNS Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education. Конференція проходила 21-22 грудня на базі Інституту цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України (м. Київ). З огляду на воєнний стан та складну ситуацію з електропостачанням та доступом до інтернету, конференція проводилися онлайн із застосуванням платформи відеоконференцій Zoom.

Тематика конференції включала наступні аспекти досліджень:

Адаптивні хмарні навчальні платформи

Комбіноване навчання

Блокчейн в освіті

Хмаро орієнтовані освітні застосування штучного інтелекту

Хмаро орієнтовані платформи засоби та сервіси електронного навчання

Компетентнісно зорієнтовані освітні платформи

Проєктування та впровадження імерсивних навчальних середовищ

Цифрова трансформація освіти

Інтелектуальний аналіз освітніх даних

Емоційний штучний інтелект

Імерсивні технології у професійній підготовці та перепідготовці

Імерсивні технології у природничо-науковій освіті

Застосування імерсивних технологій в освіті

Мобільне навчання

Технології розумного кампусу

Соціальна аналітика в освіті

Віртуалізація навчання: принципи, технології, засоби

Гейміфікація з віртуальною та доповненою реальністю

Світлана Симоненко представила  у рамках конференції доповідь англійською мовою на рецензованому міжнародному семінарі з цифрової трансформації освіти (DigiTransfEd 2022). Напрями роботи семінару включали прискорення цифрової трансформації освіти; трансформацію методик викладання та навчання, цифрове навчальне середовище; відео інтеграцію для онлайн-навчання; адаптивне навчання; розвиток цифрових навичок і компетентностей для цифрової трансформації; обчислювальне мислення; якість змісту навчання для цифрової освіти; штучний інтелект/передбачувальне навчання.

Тема доповіді  – «Video integration as an instructional strategy in teaching English to nonlinguistic students», було висвітлено досвід використання навчальних та автентичних відеоматеріалів у курсах іноземної (англійської) та іноземної мови (англійської) за професійним спрямуванням. Також було наведено критерії придатності та ефективності використання відеоресурсів у навчанні студентів нелінгвістичних спеціальностей.

Сесії конференції проходили в атмосфері інтенсивного обговорення, доповідачам ставили багато питань щодо процедури та процесу впровадження їх наукових напрацювань у систему навчання, зокрема в умовах воєнного стану та дистанційного навчання.