Громадська організація «ЕдКемп Україна» і Громадська служба миру – GIZ Україна 24 листопада 2022 року проводили дуже цікавий захід з підвищення кваліфікації під назвою «Толока Стійкості # 3/2022. Нейропластичність як спосіб стійкості та зцілення від травматичного досвіду», в якому прийняла участь старший викладач кафедри іноземних мов Кравець О.О.

Метою заходу, за заявленням організаторів, було формування загальних і фахових компетентностей педагогічних працівників, необхідних для ефективної роботи у воєнні і післявоєнні часи; мотивація до обміну досвідом, дослідницької діяльності, що сприятиме індивідуальній траєкторії професійного зростання; підвищення професійної компетентності вчительства з питань формування нейропластичності для розбудови життєстійкості у ситуації викликів; опанування практиками стійкості та зцілення від травматичного досвіду; розширення зони власної стійкості і стійкості спільноти учнівства, батьківства; удосконалення навичок застосування жестів радості та заспокоєння для повернення у зону «все гаразд»; формування навичок критичного та системного мислення, ефективної комунікації та співпраці.

Програма заходу включала розвиток наступних компетентностей :

 

Загальні компетентності ·              Емоційно-етична компетентність

·              Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність

·              Мовленнєва та комунікаційна компетентність

·              Рефлексивна компетентність

·              Соціально-емоційна компетентність

Загальні компетентнос за професійним стандартом ·              ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

 

·              A1. Мовно-комунікативна компетентність

·              А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей

·              А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів

·              А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення

·              А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів

·              Б1. Психологічна компетентність

·              Б2. Емоційно-етична компетентність

Експерткою заходу була Айлін Наомі Раск — науковиця, докторка, спікерка, виконавча директорка клініки «Мозок і поведінка» у Колорадо, а також співдиректорка Програми здорового мозку та координаторка програм реабілітації та лікування травми у цій клініці.

Розглядалося критичне для нашого повсякдення питання про формування нейропластичності для розбудови життєстійкості у ситуації викликів, пропонувалися практики стійкості і зцілення від травматичного досвіду та формувалися вміння застосувати їх у професійній діяльності.

Захід проходив у формі онлайн-навчання англійською мовою, але з синхронним перекладом і українською мовою за участю українських експертів. По закінченню учасникам необхідно було здати тест на засвоєння матеріалу і після цього, якщо результати тесту будуть не нижче за 75 %, отримати сертифікат про підвищення кваліфікації.

Наразі йде реєстрація на наступну програму підвищення кваліфікації: Онлайн-толока стійкості EdCamp Ukraine #4 «Допоможи собі, допомагай іншим» з Елейн Міллер-Керес (22 грудня 2022 року з 17:00 до 19:30 (київський час))за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGdzBDSQPfLdFG2O49z6TOOKZnTAmorWNoQCMgEOmcTsUPiA/viewform.

Дізнатися більше про можливості співпраці з платформою «EdWay» можна за посиланням https://edway.in.ua/uk/about-us/ і про програми підвищення кваліфікації за посиланням https://edway.in.ua/uk/mpk/list/.

 

(За матеріалами організаторів заходу https://edway.in.ua/uk/mpk/464/detail/).

Ст. викладач кафедри Ііноземні мови»

Кравець О.О.