photo_2019-12-18_11-13-26Традиційну та онлайн-освіту можна і потрібно поєднувати. Їх гармонійну взаємодію називають змішаним навчанням. Moodle, ZOOM допомагають впроваджувати подібний формат.

Сьогодні у медіа часто вживають фразу “цифрове покоління”. Сучасні студенти хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Один із способів надати їм таку можливість — запроваджувати систему змішаного навчання.

    Змішане навчання: що це і з чого складається?

Термін “змішане навчання” (в англомовній літературі — blended або hybrid learning) має різні визначення у літературі. Загалом це — поєднання офлайн- (або особисто, “на місці”) та онлайн-навчання у різних пропорціях.

    2 вересня 2020 року на плановому засіданні кафедри СГН обговорили питання змішаного навчання.

Завідувач кафедри к.філол.н. доц.,  Оксана Максимець розповіла про переваги змішаного навчання та 100% готовність викладачів кафедри  до змішаного навчання на платформі ZOOM та Moodle  (освітній портал ТДАТУ).

    Змішане навчання – це цілеспрямований процес здобуття знань, набуття вмінь та навичок в умовах інтеграції аудиторної та позааудиторної навчальної діяльності суб’єктів освітнього процесу на основі впровадження і взаємного доповнення технологій традиційного, електронного, дистанційного та мобільного навчання за наявності самоконтролю студента за часом, місцем, маршрутами та темпом навчання.

   При змішаному навчанні розширюються освітні можливості студентів, відбувається інтерактивна взаємодія між викладачем та студентами не тільки дистанційно, але й очно при організації різноманітних форм навчання із застосуванням різних методів і засобів навчання.

   Результатом змішаного навчання є формування особистості майбутнього фахівця з необхідним набором ключових компетентностей, здатного вирішувати різноманітні професійні задачі. Процес навчання за такою моделлю стає цікавішим та більш насиченим, спрямованим на розвиток у студентів навичок самоконтролю. Він дозволяє збільшити частку самостійної роботи студентів, відповідає їх особистісним запитам, надає їм нові можливості для засвоєння навчального матеріалу у зручний для них час, будь-якому місці, потрібному темпі та для активної взаємодії між викладачем і студентами, плідно використовувати час, легше контролювати процес навчання кожного студента.

Інформаційний супровід: старший викладач Людмила Шлєіна