З 19 лютого до 10 березня 2024 року викладачі Оріхівського, Ногайського та Василівського коледжів Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного проходили стажування на кафедрі суспільно-гуманітарних наук ТДАТУ. Метою стажування було підвищення кваліфікації та ознайомлення з сучасними інноваційними педагогічними технологіями в умовах дистанційного навчання.
    Основними напрямами стажування були:
  1. Використання інноваційних педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання.
    Викладачі ознайомились із сучасними методами та засобами дистанційного навчання, зокрема, з використанням різноманітних платформ та програмного забезпечення для організації онлайн-занять.
  1. Ознайомлення із особливостями викладання дисциплін суспільно-гуманітарного спрямування.
    Було проведено аналіз сучасних методик викладання гуманітарних дисциплін, таких як «Філософія», «Соціологія» та «Основи філософських знань», з акцентом на інтерактивні та візуальні методи навчання.
  1. Розвиток педагогічних компетентностей викладачів.
    Учасники стажування мали можливість підвищити свої навички у підготовці та проведенні занять, обговорюючи та застосовуючи інноваційні педагогічні підходи.
    Програма курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників коледжу відповідала напрямам, визначеним пунктом 15 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №800 (зі змінами).
    Усі індивідуальні плани викладачів було виконано у повному обсязі.
  • «Використання сучасних технологій викладання суспільно-гуманітарних дисциплін для здобувачів фахової передвищої освіти в умовах дистанційного навчання» – дослідження методів та інструментів, які допомагають ефективно проводити заняття онлайн.
  • «Застосування методів інтерактивного навчання при викладанні гуманітарних дисциплін» – аналіз інтерактивних підходів, що сприяють активному залученню студентів до навчального процесу.
  • «Удосконалення теоретичної та практичної підготовки з дисципліни «Філософія»» – розгляд методів покращення викладання філософських курсів з акцентом на практичні заняття.
  • «Візуалізація навчання при викладанні дисциплін суспільно-гуманітарного спрямування» – використання візуальних засобів навчання для покращення розуміння та запам’ятовування матеріалу.
    Таким чином, стажування не тільки сприяло підвищенню кваліфікації викладачів, але й надало їм можливість обмінятися досвідом та впровадити нові педагогічні методи у своїй подальшій роботі.