Максимець О. М. РОЗВИТОК СУФІКСАЛЬНОЇ СЛОВОТВІРНОЇ ПІДСИСТЕМИ ІМЕННИКІВ ІЗ ТРАНСПОЗИЦІЙНИМ ЗНАЧЕННЯМ ОПРЕДМЕТНЕНОЇ ДІЇ (словотвірні структури із суфіксом -t/j/-) / О.М. Максимець // Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Вип.37 том 3. – м. Одеса. – 2018р. – с. 14-16.

Морарь М.В. Політична освіта як фактор формування політичної культури українського суспільства. / М.В. Морарь // Гілея. Науковий вісник збірник наукових праць. – м. Київ – 2018. – Вип. 132 № 5. – С.356-359.

Мельник О.О. Соціально-правове становище селянства правобережної України першої половині ХІХ століття. / О.О. Мельник // «Порівняльно-аналітичне право» Електронне наукове фахове видання юридичного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет». – Ужгород – 2018 – № 5. С.37-41.

Тараненко_Г.Г._Роль_і_місце_культурно-освітнього_простору особистості у подоланні духовної кризи сучасної людини / Г.Г. Тараненко // Інституціональні перетворення в суспільстві: світовий досвід і українська реальність : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. М.М. Радєвої. – Мелітополь: ТОВ “Колор Принт”, 2018. – 125 с. – С.104-107.1_

Тараненко_Г.Г._Гендерні_аспекти_мовної_поведінки / Г.Г. Тараненко, І.О.Алімова //  The 6th International youth conference “Perspectives of science and education” (December 14, 2018) SLOVO\WORD, New York, USA. 2018. 879 p. – с.252-257.

Тараненко_Г.Г._Особливості_екологічної_освіти / Г.Г. Тараненко, В.В.Гудкова // Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (14–15 грудня 2018 р., м. Одеса). У 2-х частинах. – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. – Ч. 1. – 120 с. – С. 111-113.

Тараненко_Г.Г._Соціально-філософський_аналіз_національної_самосвідомості у системі етнічної ідентичності / Г.Г. Тараненко // Modern educational space: the transformation of national models in terms of integration: Conference Proceedings, October 26, 2018. Leipzig: Baltija Publishing. 208 pages. Page 98-101.

Тараненко_Г.Г._Религиозная_идентификация_личности в системе ее ценностных ориентаций и толерантного роста / Г.Г. Тараненко // На пороге столетия белорусской государственности: социогуманитарный аспект [Текст] : материалы межвуз. кругл. стола, 06 декабря 2018 г., г. Барановичи, Респ. Беларусь / редкол.: А. В. Демидович (гл. ред.), А В. Демидович (отв. ред.), З. Н. Козлова и  [др.].— Барановичи : РИГ БарГУ, 2018. — 172 с. — с.148-152.

Шлєіна Л.І. Гендерна культура студентської молоді в умовах закладу вищої освіти / Шлєіна Л.І. // Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» Випуск № 20, 2018

 Шлєіна Л.І. Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів/ Л.І. Шлєіна / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи;Вип. № 63, 2018

Ісакова О.І.Протиріччя стихійного і свідомого в процесі становлення і розвитку глобалізації / Ісакова О.І. // Вісник Львівського університету – 2018. – № 18. – С.92-98;

Ісакова О.І. Масова свідомість як владна технологія: сутність та механізми реалізації / Ісакова О.І. // Регіональні студії. Науковий журнал. – м. Ужгород – 2018. – № 12. – С.57-61;

Ісакова О.І.  Key issues of education and sciences: development prospects for ukraine and poland. Volume 3. – Stalowa Wola, Republic of Poland– 2018. – С.107-110;

Максимець О.М. Розвиток суфіксальної словотвірної підсистеми іменників з транспозиційним значенням опредметненої дії (структури з суфіксом –н(я))

Тараненко Г.Г. Межі людської духовності: філософсько-освітня рефлексія

Єременко Л. В. Фактори задоволеності працею і мотивації професійної діяльності

Зімонова О. В. Формування мовленнєвої культури майбутнього фахівця на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) у вищому навчальному закладі

Зімонова О. В. Чи потрібно вивчати українську мову (за професійним спрямуванням) у ВНЗ

Шлєіна Л. І. Науково-педагогічні засади гендерної компетентності у системі вищої освіти

Шлєіна Л. І. Умови формування гендерної компетентності сучасного фахівця

Тараненко Г.Г. Релігійна ідентифікація особистості як важлива складова особистісної ідентичності Філософсько-освітній аналіз інноваційної діяльності особистості;