Взаємовідвідування занять науково-педагогічними працівниками кафедри ГЕЗ базується на основних принципах:
– дружня корекція досягнутих викладачем результатів;
– об’єктивне визначення рівня знань студентів;
– виокремлення власних напрацювань, досвіту, педагогічної майстерності викладача;
– дидактична особливість ведення навчального процесу;
– використання форм і методів роботи зі студентами з предмету;
– ефективність використання на занятті ТЗН, комп’ютерної техніки;
– формування викладачем мікроклімату на занятті, інтересу до своєї дисципліни;
– використання новітніх форм впровадження освітнього процесу (ділові ігри, кейс-метод, розумовий штурм тощо);
– розкриття у рамках поставленої теми крос-дисциплінарних знань та практичного досвіду НПП;
– формування навичок самостійної роботи на занятті.