Викладачі кафедри «ІМ» взяли участь у Всеукраїнському науково-педагогічному підвищенні кваліфікації, організованому Центром українсько-європейського наукового співробітництва на базі Полтавського державного аграрного університету.

Центр українсько-європейського наукового співробітництва має на меті допомогти вченим України і залучити їх до участі в міжнародних наукових конференціях та в науково-педагогічних стажуваннях, які відбуваються на території країн Європейського Союзу, розширюючи обізнаність вітчизняних дослідників щодо організації навчального процесу у вищих школах і щодо наукової діяльності вчених та педагогів Європейського Союзу. Курс підвищення кваліфікації «Технології доброчесного використання штучного інтелекту у сфері освіти та науки» складався зі 180 годин, які було розподілено на опрацювання 10 аспектів теми, участь у онлайн лекціях з наступною дискусією та написання тезисів, які було видано у збірнику матеріалів підвищення кваліфікації.

Спікерами курсу були Ігор Костянтинович Лядський, кандидат сільськогосподарських наук, докторант кафедри менеджменту імені І.А. Маркіної, старший викладач кафедри маркетингу, провідний фахівець відділу маркетингу Полтавського державного аграрного університету, та Андрій Валерійович Єфремов, представник громадської організації МОУШН+, консультант з IT.

У ході лекції Ігор Костянтинович зосередив увагу на важливих питаннях принципів та етичності застосування штучного інтелекту усіма агентами освітнього та навчального процесу, зокрема на видах штучного інтелекту, таких перспективах та особливостях імплементації штучного інтелекту в усі особистого та професійного середовища як підвищення ефективності, зручність, позбавлення від довготривалих процесів, автоматизацію звичних процесів тощо.

Андрій Валерійович Єфремов під час онлайн лекцій наглядно продемонстрував можливості штучного інтелекту для навчання, самонавчання та творчості, а також принципи використання таких сервісів як Learn Anything, DeepL Translate, Google Bard, Jasper та ChatGPT.

У ході дискусії учасники курсу також обговорювали питання академічної доброчесності здобувачів вищої освіти щодо використання штучного інтелекту та заходи боротьби з неетичним та недоброчесним використанням контенту, який генерується сервісами штучного інтелекту.