В роботі науково-методичної конференції «Інформаційно-комунікативні технології в освіті» прийняли участь 132 викладача ТДАТУ.

Відповідно до Концепції інноваційного розвитку Таврійського державного агротехнологічного університету на 2016–2021 роки одним зі стратегічних завдань в освітній діяльності університету є модернізація освітнього процесу в університеті. Одним з напрямків роботи для вирішення цього завдання є впровадження автоматизованої системи керування університетом та впровадження інформаційно-комунікативних і комп’ютерних технологій в освітній процес. Тому метою конференції було обмін досвідом та обговорення проблематики використання комп’ютерних та інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі.

Основні напрямами роботи конференції були:

  1. Автоматизовані системи керування ВНЗ;
  2. Інтернет-забезпечення освітнього процесу в вищій школі;
  3. Застосування елементів дистанційного навчання як форми самостійної підготовки студентів;
  4. Моніторинг якості освіти;
  5. Досвід інтерактивних методів навчання в процесі викладання навчальних дисциплін.

Доповіді програми конференції були присвячені темам щодо впровадження автоматизованої системи керування ВНЗ «Освіта» у ТДАТУ, миследіяльнісної комп’ютеризованої системи навчання, використання сучасних інформаційних технологій, як інструмента формування фахівця, впровадження комп’ютерних технологій у освітньому процесі кафедри електроенергетики і автоматизації, застосування інформаційно-комунікативних технологій при курсовому та дипломному проектуванні на кафедрі технічного сервісу в АПК, використання інформаційних технологій при підготовці фахівців зі спеціальності «Охорона праці» та іншим.

Виходячи з цього учасники науково-практичної конференції прийняли рішення:

  1. Продовжити впровадження автоматизованої системи керування ВНЗ «Освіта» у ТДАТУ.
  2. Продовжити наповнення та постійне оновлення Навчально-інформаційного порталу університету.
  3. Поширити використання комп’ютерних та інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі.
  4. Забезпечити ефективне використання комп’ютерної техніки в університеті.
  5. Продовжити пошук сучасних форм і методів навчання.