Удосконалення освітньо-виховного процесу в ЗВО пов’язане з необхідністю модернізації науково-методичної роботи, її вдосконалення на інноваційній основі, залучення викладачів у наукову діяльність та дослідно-експериментальну роботу і формування в них нових підходів до організації науково-методичної роботи, нового розуміння викладацької творчості.
Чинна система внутрішньо університетської науково-методичної роботи відіграє важливу роль у розвитку сучасної вищої освіти. Тривалий час вона відповідала вимогам університету: викладачі були озброєні необхідними знаннями, вміннями; сприяла піднесенню їх наукового рівня та професійної майстерності. Однак, як у змістовному, так і в організаційному плані, університетська науково-методична робота нині не забезпечує повною мірою подолання суперечностей між рівнем знань та вмінь викладачів і вимогами суспільства. Отже, задля підвищення ефективності вищої освіти, потрібно розглядати необхідність удосконалення науково – методичної роботи.
Наукові видання є давнім, випробуваним і авторитетним в усьому світі засобом фіксації та поширення інформації, створеної творчою працею вчених. В Таврійському державному агротехнологічному університеті для удосконалення освітньо-виховного процесу інформаційно-методичні матеріали систематично друкуються у збірники науково-методичних праць, які призначені для використання науково-дослідницьким та науково-викладацьким складом навчального закладу.