18 жовтня 2022 року в онлайн-режимі у межах планової роботи Вищої школи педагогічної майстерності відбувся проблемний семінар на тему «Вхідне тестування в системі управління освітнім процесом». Зустріч була спрямована на роз’яснення питань розробки та проведення вхідного контролю, як в сенсі педагогічної діагностики, так і в сенсі організаційно-контрольних функцій в системі управління освітнім процесом у вищих навчальних закладах.
Доповідач – кандидат технічних наук, доцент кафедри вищої математики і фізики Микола ДАНЧЕНКО – представив науково-педагогічним працівникам університету, присутнім на заході, інформацію про організацію та проведення вхідного тестування з фізики та математики у попередні навчальні роки зі здобувачами вищої освіти перших курсів навчання.
Головна стратегічна мета проекту полягає в забезпеченні підвищення рівня фізико-математичних знань студентів до вимог, передбачених освітньо-професійними програмами та стандартами вищої освіти за відповідними спеціальностями.
Наприкінці заходу доповідач відповів на питання учасників семінару, присутні жваво обговорювали тематику та дискутували стосовно основних ідей.
Інформацію підготувала к.т.н., старший викладач кафедри вищої математики і фізики Альона Дяденчук




