07 листопада відбулася друга серія мовних курсів  для педагогічних працівників відокремлених структурних підрозділів ТДАТУ за освітньою програмою підвищення кваліфікації для педагогічних і науково-педагогічних працівників «Сучасна українська мова в побутовій та професійній комунікації». Були проведені онлайн-практикуми за модулем «Академічне письмо та доброчесність».

 

Нік_Горб

Захід відбувся за ініціативи мовного омбудсмена Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного Тетяни ШАРОВОЇ, за підтримки ректора університету Сергія КЮРЧЕВА.

Перша спікерка Тетяна НІКОЛАШИНА – кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка – у своїй доповіді «Академічна доброчесність: виклики сьогодення» розкрила теоретичні аспекти означеного поняття та види порушень його принципів. Теорія отримала й практичне закріплення шляхом виконання слухачами вправи «Академічна доброчесність у ребусах», а також тестових завдань.

 

5289724323990464464 (1)

 

Доповідь викликала плідну дискусію щодо змістового наповнення та форм роботи над формування вмінь і навичок академічної доброчесності. До дискусії долучилась Світлана ЛЕНСЬКА – доктор філологічних наук, професор кафедри української літератури, голова академічної комісії з доброчесності Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, яка поділилась досвідом формування академічної культури у своєму університеті.

3333

Коло питань, що обговорювались, значно розширила доповідь спікерки Ольги ГОРБОНОС – кандидат філологічних наук, доцент кафедри англійської філології та світової літератури імені проф. О. Мішукова Херсонського державного університету. У виступі на тему «Науково-теоретичний дискурс кваліфікаційної роботи здобувача ЗВО і простір академічної доброчесності» доповідачка виділила головні складники системи забезпечення доброчесності в освіті й науці, а також подала власне бачення поняття «академічна довіра» як визначальної характеристики внутрішніх якостей представників академічної спільноти.

111

Актуальність питань, що розглядались на курсі, підтверджує значна географія учасників, оскільки до заходу доєднались не лише педагогічні працівники ВСП «Бердянський фаховий коледж ТДАТУ», ВСП «Новокаховський фаховий коледж ТДАТУ», ВСП «Мелітопольський фаховий коледж ТДАТУ», ВСП «Оріхівський коледж ТДАТУ», ВСП «Ногайський фаховий коледж ТДАТУ», ВСП «Василівський коледж ТДАТУ»; науково-педагогічні та педагогічні працівники, аспіранти Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного, а й викладачі та здобувачі освіти Уманського  державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, Херсонського державного університету, Харківського національного університету внутрішніх справ; педагоги й представники адміністрації Благовіщенського ліцею «Інтелект» Кіровоградської області, ДНЗ “Охтирський центр професійно-технічної освіти”, ДНЗ «Мелітопольський багатопрофільний центр ПТО», ОЗ «Кобеляцький ліцей №2 імені Олеся Гончара Кобеляцької міської ради Полтавської області», Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чернігівської селищної ради Запорізької області тощо.

5289724323990464466 (1)

5289724323990464467 (1)

 

Інформацію підготувала провідний фахівець ННЦ Аліна ЗЕМЛЯНСЬКА