![]() |
![]() |
13 – 17 жовтня 2025 року на базі Інституту підвищення кваліфікації Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного пройшов цикл вебінарів уже традиційної програми підвищення кваліфікації «ТОП-Осінь-2025» за темою «Сучасні технології та педагогічні практики».
Програма «Таврійські освітні практики» (ТОП) – це соціальна ініціатива викладачів університету, спрямована на підтримку освітян Запорізького регіону та розвиток сучасного освітнього середовища. Щороку вона проходить у двох сесіях – ТОП-Весна та ТОП-Осінь, об’єднуючи педагогів із різних куточків України та з-поза її меж. Таврійські освітні практики – це не просто навчальна програма, а спільнота однодумців, які прагнуть змінювати українську освіту на краще, розвиватися та підтримувати одне одного у найскладніших обставинах.
![]() |
![]() |
Мета програми, що завершилась, полягає у формуванні в педагогічних та науково-педагогічних працівників сучасних компетентностей з інтеграції інтерактивних освітніх технологій, цифрових інструментів та екологічної свідомості, а також розвитку навичок створення інклюзивного, безпечного і толерантного освітнього середовища, здатного відповідати сучасним викликам і забезпечувати ефективний навчальний процес у школі.
17 жовтня одним зі спікерів програми з вебінаром на тему «Екологічна освіта в школі: роль водно-болотних угідь у збереженні природи» виступив старший викладач кафедри геоекології і землеустрою, заступник начальника науково-дослідного відділу Приазовського національного природного парку Олександр Антоновський.
Вебінар був спрямований на досягнення програмного результату з вдосконалення навичок оперування науково-обгрунтованою інформацією про стан водно-болотних угідь при підготовці освітніх і виховних заходів на екологічну тематику.
Матеріали вебінару були націлені на підвищення обізнаності про життєво важливу роль водно-болотних угідь у забезпеченні екологічної стійкості та виживання людини; висвітлення проблем, з якими стикаються водно-болотні угіддя; мотивацію осіб на різних рівнях до дій зі збереження, раціонального використання та відновлення водно-болотних угідь; сприяння інтеграції питань збереження водно-болотних угідь в освітні програми і масштабуванню досвіду.
![]() |
![]() |
Захід продемонстрував, що незалежно від спеціалізації, освітяни вважають екологічну освіту одним з пріоритетних напрямів освітньо-виховного процесу і приділяють їй багато уваги.






