Одним з інструментів діагностування якості впровадження освітнього процесу в межах кожної освітньої програми є своєчасне проведення.
Щорічно дана процедура здійснюється за наступним алгоритмом:
- проведення анкетного опитування серед відповідної категорії респондентів (здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітній програмі 101 Екологія);
- опрацювання результатів відділом моніторингу якості освітньої діяльності та доведення результатів до гарантів ОП;
- опрацювання результатів гарантами з метою виявлення слабких ланок та складових на які варто звернути увагу при редагуванні ОП та безпосередньо на самому етапі впровадження освітньої діяльності;
- представлення результатів здобувачам вищої освіти та поточне обговорення, висловлення пропозицій та підходів по вдосконаленню ОП від студентства.
![]() |
![]() |
Відповідний цикл зустрічей проведений для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти, які наразі мають змогу здобувати вищу освіту за спеціальністю 101 Екологія. Члени робочої групи доц. Вікторія Скиба та завідувач кафедри геоекології і землеустрою доц. Максим Ганчук подякували здобувачам за їх активність, наголосили на доцільності даної процедури, як невід’ємного складника впровадження освітнього процесу за студоцентрованим принципом. Зауважили, що в складі робочих та проєктних груп ОП завжди присутній представник від студентства, а також акцентували увагу, що проєкт ОП, затверджена ОП, результати усіх попередніх анкетних опитувань розміщені на сайті університету та є публічно-доступними у будь-який час.
![]() |
![]() |
Результати опитування повинні аналізуються членами робочої групи та використовуються для розробки та впровадження заходів з підвищення рівня академічної доброчесності в навчальному закладі. Це може включає:
- Проведення інформаційних заходів та тренінгів для студентів та викладачів.
- Вдосконалення внутрішніх правил та процедур провадження освітнього процесу.
- Запровадження ефективних систем контролю якості знань.
Вікторія Скиба