Положення про Інститут підвищення кваліфікації ТДАТУ

Напрями діяльності Інституту підвищення кваліфікації

Професійний розвиток викладачів:

  • Створення умов для професійного розвитку науково-педагогічних і педагогічних працівників на основі індивідуальної траєкторії
  • Проведення внутрішніх і зовнішніх програм підвищення кваліфікації для викладачів університету та його підрозділів
  • Планування, організація, координація та методичний супровід процесу підвищення кваліфікації й стажування викладачів
  • Методичне та організаційне забезпечення освітніх програм підвищення кваліфікації
  • Впровадження сучасних освітніх технологій, зокрема дистанційних і змішаних форм навчання

Навчання впродовж життя:

  • Надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації за акредитованими напрямами
  • Післядипломна освіта: перепідготовка, спеціалізація, стажування
  • Сертифікатні програми для набуття або оновлення професійних компетентностей з урахуванням вимог ринку праці
  • Організація навчальних курсів, тренінгів, семінарів, конференцій
  • Програми підвищення кваліфікації відповідно до потреб роботодавців і галузевих стандартів
  • Короткострокові програми неформальної та інформальної освіти
  • Аналіз потреб у підвищенні кваліфікації та моніторинг результативності програм

Проєктна діяльність:

  • Підготовка та супровід програм неформальної освіти
  • Ініціювання та реалізація молодіжних програм
  • Розробка та реалізація спільних освітніх ініціатив у межах міжнародних проєктів, грантів, обмінів
  • Розробка нових програм у відповідь на виклики ринку праці та запити спільнот
  • Інформаційно-консультаційний супровід роботи проєктних груп

Розвиток співпраці:

  • Взаємодія з іншими закладами освіти, науковими установами, підприємствами та організаціями з питань підвищення кваліфікації, організації стажування та реалізації спільних проєктів
  • Співпраця з іноземними партнерами у сфері освіти впродовж життя та професійного розвитку викладачів
  • Надання дорадчих послуг органам влади, бізнесу, громадам
  • Просування політики навчання впродовж життя через міжсекторальну співпрацю