Новое изображение    Професійний розвиток – процес цілеспрямованого формування у викладачів спеціальних знань, розвиток необхідних навичок та вмінь, що дають змогу підвищувати продуктивність праці, максимально якісно виконувати функціональні обов’язки, освоювати нові види професійної діяльності, що включає первинну професійну підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації відповідно до потреб.

   Професійний розвиток викладача в Таврійському державному агротехнологічному університеті  імені Дмитра Моторного охоплює:

  • удосконалення професійно значущих рис і якостей викладача (стажування на підприємствах, в організаціях та установах, в тому числі і наукових);
  • самоосвіту (здобуття наукового ступеня доктора наук, здобуття наукового ступеня доктора філософії, здобуття другого рівня вищої освіти за іншою спеціальністю; навчання на курсах іноземної мови; написання навчальних посібників, підручників, монографій);
  • вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду (стажування в інших ЗВО, вивчення закордонного досвіду, участь в семінарах, тренінгах, майстер-класах тощо, взаємовідвідування занять).

    Відповідно до нового порядку підвищення кваліфікації постанова КМУ №800 “Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників”від 21.08.2019 р.  із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №1133 від 27.12.2019 кожен педагогічний і науково-педагогічний працівник закладу фахової передвищої освіти зобов’язаний щороку підвищувати кваліфікацію з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком.vidkryta-lekcija-839x472

    1 листопада 2023 року на кафедрі суспільно-гуманітарних наук відбулася он-лайн зустріч з директором інституту підвищення кваліфікації д.е.н., доцентом Анастасією Коноваленко.

   Було розглянуто індивідуальну траєкторію професійного розвитку та змістовну його частину, яку визначає науково-педагогічний працівник. Науково-педагогічні працівники, з урахуванням результатів самооцінки компетентностей і професійних потреб, змісту власної викладацької діяльності та/або посадових обов’язків, самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб’єктів підвищення кваліфікації можуть формувати свою дорожню карту індивідуальної траєкторії професійного розвитку.

    В Університеті створено систему професійного розвитку викладачів на основі ідентифікації їх професійних потреб, визначення індивідуальної траєкторії професійного розвитку та реалізації комплексу заходів, що сприяють забезпеченню підвищенню фаховості викладачів, за посиланням, можна ознайомитися, та знайти необхідну інформацію.

Детальніше – за посиланням.

Із вдячністю за співпрацю

Разом до єдиної мети!