Завдання вивчення дисципліни
Оволодіння студентами знаннями, уміннями і здатностей (компетенцій) ефективно вирішувати завдання професійної діяльності.
В результаті вивчення дисципліни «Гідробіологія з основами гідрології» студенти повинні бути здатними до вирішення професійних задач діяльності та мати основні загальнокультурні та професійні компетенції.
У результаті вивчення дисципліни «Гідробіологія з основами гідрології» студент повинен
знати:
- базовий понятійно-термінологічний апарат дисципліни;
- будову і загальні особливості гідросфери Землі, основні фізичні процеси, що в ній відбуваються; фізичного і математичного моделювання гідросфер них, гідробіологічних процесів; зв’язків між характером атмосферних явищ та процесів, що відбуваються на поверхні Землі та гідрологічним режимом водних об’єктів і станом гідробіонтів;
- фізичні процеси і географічні чинники, які формують гідрологічний режим водних об’єктів і структуру, динаміку і продуктивність гідроекосистем, а також фізичну суть процесів, що впливають на цей режим у конкретних природних умовах з урахуванням антропогенних чинників;
- методи дослідження гідросфери, моніторингу, картографування і прогнозу гідрологічних і гідробіологічних процесів і змін режимів цих процесів;
- зв’язки між атмосферними, гідрологічними, екзогенними геологічними і біологічними процесами.
- регіональні особливості функціонування гідро екосистем;
- соціальні аспекти дисципліни;
вміти:
- застосовувати знання з дисципліни при вирішенні завдань по оцінці екологічного стану водних об’єктів, напрямків і швидкостей водної міграції різноманітних забруднювачів довкілля;
- проводити обробку та аналіз результатів гідрологічних і гідробіологічних спостережень, виявляти зв’язки між кліматичними, гідрологічними та екологічними процесами;
- оцінювати водні і водні біологічні ресурси, пов’язувати їх з іншими природними умовами та ресурсами, станом і перспективами динаміки гідроекосистем.