Навчальна дисципліна «Ділова іноземна мова» є обов’язковою складовою підготовки та вивчається згідно з навчальним планом підготовки фахівців другого (магiстерського) рiвня вищої освiти.
Мета курсу – формування у студентів магістратури комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а також вдосконалення вже набутих на попередньому етапі навчання загальних комунікативних компетенцій.
Завдання курсу – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою у різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) у сфері професійного спілкування та вдосконалення вмінь через опрацювання новітньої автентичної інформації.
Результати навчання (з урахуванням soft skills)
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен оволодіти наступними компетентностями:
Інтегральна компетентність:
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі агропромислового виробництва та у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності:
ЗК6. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК7.Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Результати навчання:
РН1. Володіти комплексом необхідних гуманітарних, природничо-наукових та професійних знань, достатніх для досягнення інших результатів навчання, визначених освітньою програмою.
Soft skills:
– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.
– особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до оточуючих.
Міждисциплінарні зв’язки. Курс пов’язаний з циклом гуманітарних дисциплін професійної підготовки магістра і ґрунтується на раніше отриманих здобувачами знаннях та практичних навичках, що відповідають системному принципу оволодіння мовою, який дозволяє інтегрувати контент з інших навчальних дисциплін під час її вивчення. Інтеграція професійних знань здобувачів полягає у закладанні основи знань фахової термінології з перспективою їх подальшого використання у професійній діяльності, зокрема при вивченні дисциплін «Маркетинговий менеджмент», «Методологія наукових досліджень» та інших дисциплін професійного спрямування.
