Дисципліна «Ділова іноземна мова (англійська)» спрямована на ґрунтовну підготовку фахівців та передбачає оволодіння здобувачами вищої освіти нормами комунікативної поведінки, необхідними для спілкування в професійних та академічних ситуаціях, а також для ефективної комунікації в діловій сфері людської діяльності, результатом якої є забезпечення спілкування з іноземними діловими партнерами, ділового листування та укладання ділових документів, демонструвати знання закономірностей професійного термінотворення, ефективно користуватися начальними можливостями та ситуаціями.
Мета курсу – формування у студентів магістратури необхідної комунікативної спроможності у сферах ділового спілкування в усній і письмовій формах, а також вдосконалення вже набутих на попередньому етапі навчання загальних комунікативних компетенцій.
Завдання курсу – набуття навичок та розвиток вмінь володіння усним монологічним і діалогічним мовленням в межах тематики ділової англійської мови; опрацювання новітньої автентичної інформації; складання службових документів і листів англійською мовою; написання анотацій до наукових статей.
Результати навчання (з урахуванням soft skills)
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен оволодіти наступними компетентностями:
Інтегральна компетентність:
Здатність визначати та розв’язувати складні економічні задачі та проблеми, приймати відповідні аналітичні та управлінські рішення у сфері економіки або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначених умов та вимог.
Загальні компетентності:
ЗК4.Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ЗК5. Здатність працювати в команді.
ЗК7.Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
Спеціальні (фахові)компетентності:
ФК2.Здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою.
Результати навчання:
РН3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово.
РН16. Розробляти програми саморозвитку і використання засобів саморегуляції особистості, забезпечувати систематичне підвищення рівня особистих професійних компетентностей та організовувати саморозвиток і саморегуляцію оточуючих.
Soft skills:
– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.
– особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до оточуючих.
Міждисциплінарні зв’язки. Курс пов’язаний з циклом гуманітарних дисциплін професійної підготовки магістра і ґрунтується на раніше отриманих здобувачами знаннях та практичних навичках, що відповідають системному принципу оволодіння мовою, який дозволяє інтегрувати контент з інших навчальних дисциплін під час її вивчення. Інтеграція професійних знань здобувачів полягає у закладанні основи знань фахової термінології з перспективою їх подальшого використання у професійній діяльності, зокрема при вивченні дисципліни «Innovations in socio-economic development».
