Дисципліна «Іноземна мова (за професійним спрямуванням) (англійська)» спрямована на підготовку спеціалістів, які демонструють комунікативну компетентність на рівні В1 у всіх видах мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні та письмі), і здатні досягати порозуміння зі співрозмовниками і обговорювати широке коло питань, пов’язаних зі спеціалізацією; готувати публічні виступи з фахових питань, застосовуючи відповідні засоби вербальної комунікації та адекватні форми ведення дискусій і дебатів; знаходити нову текстову, графічну, аудіо та відео інформацію, що міститься в англомовних галузевих матеріалах (як у друкованому, так і в електронному вигляді), користуючись відповідними пошуковими методами і термінологією; аналізувати англомовні джерела інформації для отримання даних, що є необхідними для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень; вести листування, демонструючи міжкультурне порозуміння, перекладати англомовні професійні тексти рідною мовою.
Мета курсу – формування та подальше вдосконалення умінь усного та писемного спілкування студентів англійською мовою в межах визначеної тематики, у тому числі професійної, відповідно до потреб міжкультурного спілкування та професійної підготовки за фахом. Навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі має забезпечити реалізацію практичних, освітніх, розвивальних, виховних та професійних цілей.
Завдання дисципліни – сформувати у студентів основи лінгвістичної, комунікативної та країнознавчої компетенції, сприяти формуванню програмних загальних компетентностей засобами іноземної мови, визначених відповідними освітніми програмами, розвивати у студентів пізнавальний інтерес, прагнення до удосконалення своєї професійної підготовки, уміння працювати з навчально-методичною літературою вітчизняних авторів та авторів провідних англомовних країн, розвивати комунікативні здібності, мовленнєво-творчу діяльність іноземною мовою у тому числі у професійній сфері спілкування, підвищити рівень розвитку іншомовної мовленнєвої та професійної компетенції студентів засобами англійської мови, підвищити загальну культуру студентів.
Відповідно до ОПП у результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен набути наступні компетентності:
Інтегральна компетентність:
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності:
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- здатність спілкуватися іноземною мовою.
Програмні результати навчання:
- знати структуру та особливості функціонування сфери публічного управління та адміністрування;
- уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції.
Soft skills:
– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці та доведення своєї думки до соціуму; проводити презентації отриманих результатів.
– керування часом – уміння справлятися із завданнями вчасно, не від-чуваючи дискомфорту.
– гнучкість і адаптивність: вміння пристосовуватися до отриманих результатів та за можливістю впливати на кінцевий результат.
– лідерські якості: уміння спокійно працювати в напруженому середо-вищі; уміння ухвалювати та відстоювати рішення; уміння встановлювати мету та складати план її досягнення.
– особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до навколишніх.
Міждисциплінарні зв’язки з урахуванням структурно-логічної схеми ОПП
Курс «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» пов’язаний з циклом гуманітарних дисциплін та дисциплін професійної підготовки і ґрунтується на раніше отриманих студентами знаннях та практичних навичках.
Робоча програма (“ПУ” 3 курс, V семестр)
Робоча програма (“ПУ” 3 курс, VІ семестр)
Робоча програма (“ПУ” 4 курс, VІІ семестр)
