Курс навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» підготовки фахівців за напрямом С1 « Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)» СВО «Бакалавр» (галузь знань С «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини») викладається у 7-8, 5-6 (скорочений термін навчання) семестрах навчання.
Метою вивчення дисципліни є розвиток у студентів англомовної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної,
лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).
Завдання дисципліни – розвинути навички практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалити вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної англомовної інформації, продукувати діалогічне та монологічне мовлення у межах загальної тематики; перекладати рідною мовою англомовних текстів загального характеру.
Об’єктом вивчення дисципліни є методика і організація вивчення іноземної мови (англійської) студентами.
Предметом вивчення є: лексика, граматика і фонетика іноземної мови, знання яких забезпечує студентам можливість вести розмову, слухати і розуміти іноземне мовлення.
В результаті навчання англійської мови студент повинен:
знати лексичний матеріал в обсязі загальноосвітньої та професійної тематики; продуктивний граматичний мінімум для студентів немовних закладів освіти: інфінітив та герундій, групи минулих часів, форми used to, групи часів Perfect, структури would rather, would prefer, had better, have/get something, have someone do, get someone to do, make someone do, займенники both, either, neither, each, every, another, other.
вміти розуміти розгорнуте мовлення академічного характеру стандартною мовою у нормальному темпі; читати з високим рівнем самостійності; брати активну участь у розгорнутих бесідах і дискусіях, обґрунтовуючи свої погляди; робити детальні описи та презентації з широкого кола загальних тем, використовуючи відповідну термінологію; розуміти описи, події, почуття в особистих листах; використовувати мову невимушено, без підготовки вступати до розмови з знайомих тем; писати особисті
листи, описуючи події та враження.
Soft skills:
– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести дискусію і відстоювати свою позицію, навички побудови відносин у команді.
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.
– керування часом: уміння справлятися із завданнями вчасно.
– гнучкість і адаптивність: гнучкість, адаптивність і здатність мінятися; уміння аналізувати ситуацію, орієнтування на вирішення проблем.
– лідерські якості: уміння спокійне працювати в напруженому середовищі; уміння ухвалювати рішення; уміння встановлювати мету, планувати.
– особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до оточуючих.
Під час вивчення курсу здобувачі вищої освіти кожного семестру опрацьовують матеріал двох змістових модулів, кожен з яких завершується підсумковим модульним контролем.
Протягом семестру здобувачі вищої освіти складають у рамках самостійної роботи завдання з позааудиторного читання та індивідуальні творчі проєкти за вивченими темами. Кожний курс навчання закінчується диференційованим заліком або екзаменом.
Навчальний курс побудовано з урахуванням особливостей формування та розвитку професійних комунікативних компетенцій, зорієнтовано на практичне використання набутих знань у професійному та академічному спілкуванні.
Робоча програма ІМПС ЕМ 4 курс 7 семестр
Робоча програма ІМПС ЕМ 4 курс 8 семестр
Перелік рекомендованої літератури
