Мета курсу – розвиток у студентів англомовної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).
Завдання курсу – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної фахової інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах побутової та фахової тематики; переклад рідною мовою англомовних текстів з економіки; анотування фахової літератури рідною та іноземною мовами..
Матеріал включає наступні лексичні теми: «Професії», «Товари та послуги», «Розташування», «Місце роботи», «Технології», «Комунікація», «Робота в інтернеті», «Департаменти», «Працевлаштування», «Конкуренція», «Робота в команді», «Мандрівки», «Встановлення графіків», «Корпоративні події», «Організація конференції», «Організація нового бізнесу», «Відкриття власної компанії», «Меморандум», «Система числення», «Листи-запрошення», «Розширення бізнесу», «Ділова комунікація», «Розширення бізнесу», «Маркетинг», «Маркетингові стратегії», «Фармацевти маркетингу», «Телефонні розмови», «Вміння вести переговори», «Комп’ютерні технології», «Інтернет», «Планування»
та граматичні теми: граматичні часи Simple, Continuous, Perfect, модальні дієслова, артиклі, кількісні та порядкові числівники, займенники, прийменники місця.
Під час вивчення курсу студенти опрацьовують матеріал двох змістових модулів першого семестру та двох змістових модулів другого семестру, кожен з яких завершується підсумковим модульним контролем у вигляді тестових завдань, аудіювання та письма.
Також протягом року студенти складають у рамках самостійної роботи чотири завдання з позааудиторного читання, які опрацьовують самостійно, та у рамках творчої роботи демонструють презентації за темами семестру.
Кожний навчальний семестр завершується диференційованим заліком.
Робоча програма (ЕМ 3 курс, V семестр, 2С курс, 3 семестр)
Робоча програма (ЕМ 3 курс, VI семестр, 2С курс, 4 семестр)
