Базові принципи

1. ТДАТУ заявляє та гарантує, що освіта впродовж життя є концептуально важливим напрямом діяльності, що передбачає забезпечення рівних можливостей для людей у їх доступі до нових ідей, рішень, знань, навичок і розкриття потенціалу кожного незалежно від віку, місця, часу та обставин. Безперервність освіти впродовж життя — це процес постійного саморозвитку та зростання професійного потенціалу особистості відповідно до власних потреб і потреб суспільства на основі системи державних і громадських інститутів.

2. ТДАТУ забезпечує доступність різних освітніх форм та засобів для населення, зокрема використання дистанційних онлайн-платформ для забезпечення доступності відкритих лекцій, заочних курсів та самонавчання. У ТДАТУ реалізацію політики забезпечення доступності освіти впродовж життя забезпечує інститут підвищення кваліфікації, навчально-науковий інститут загальноуніверситетської освіти, що забезпечує можливості навчання здобувачів за заочною формою, вища школа педагогічної майстерності, кафедри факультетів, інформаційно-консультаційний центр “Агро-Таврія”.

3. ТДАТУ гарантує рівні можливості доступності освіти впродовж життя для усіх охочих, незалежно від віку, гендерної приналежності, національності, віросповідання, міграційного статусу, та посилює діяльність у напрямі підвищення інклюзивності освітнього простору для людей з інвалідністю та людей з особливими потребами. Використовуючи всі можливості сучасних освітніх технологій, ТДАТУ надає доступ до дистанційних курсів університету за обраною спеціальністю, до програм підвищення кваліфікації, другої вищої освіти тощо.

4. Підвищення кваліфікації та оновлення знань і компетенцій потребують працівники організацій і підприємств незалежно від форми власності та способу господарювання. Динамічни зміни споукають безперервного пошуку напрямів удосконалення підходів, впровадження інноваційних рішень та врахування запитів роботодавців щодо освітніх програм.

5. Навчання забезпечує безперервний розвиток професіоналізму, збагачення духовної культури, удосконалення особистісних якостей з урахуванням світових тенденцій, соціально-економічних, технологічних і соціокультурних змін, що відбуваються в нашому суспільстві.