26 травня 2021 р. асистент кафедри геоекології і землеустрою к.е.н. Якунічева А.Ю. приймала участь у вебінарі, що проводила кандидат історичних наук, доцент, викладач кафедри історії Національного університету «Києво-Могилянська академія»  Григор’єва Тетяна Юріївна, за підтримки Ініціативи Academic IQ

Серед інших цікавих подій від Американських Рад, ця подія зібрала довкола себе біля 180 учасників, представників закладів вищої освіти України та була присвячена темі “Культура взаємодії: як організувати курс з написання дослідницьких робіт”.

2

5

Викладач відіграє важливу роль в процесі створення якісної роботи, та його праця стикається інколи з супротивом сприйняття студентським товариством. Було визначено 3 основні причини, що викликають небажання працювати та зволікають до написання неякісних текстів, з порушенням академічної доброчесності. Серед них: брак мотивації, нерегулярна робота та брак контакту з науковим керівником.

Пані Тетяно детально провела розбір кожної причини, виявивши можливі шляхи їх усунення. Якщо звузити всі практичні поради та причинно-наслідкові зв’язки можна порекомендувати:

  1. Залучати здобувача до процесу написання роботи систематично, тримаючи «руку на пульсі» процесу створення праці.
  2. Залучати інших студентів, для організації внутрішнього рецензування робіт, написаних один одним, сторення наукового диспуту.
  3. Залучати до рецензування та перевірки на плагіат аспірантів кафедр (в межах асистентської практики), або “запрошених експертів”.
  4. Створювати умови самоорганізованого процесу, коли ціннісні орієнтири студента переважають над необхідністю написати якісну роботу, що потребує  багато зусиль та значних витрат часу, як здобувача на створення роботи, так і викладача, що має якісно її перевірити.

З вдячністю до організаторів вебінару та набутий досвід!

к.е.н. Анастасія Якунічева

 асистент  кафедри геоекології і землеустрою

7

8