Супрун Олена Миколаївна
Базова вища освіта: Закінчила з відзнакою філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університету в 2003 році за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська, німецька)» та здобула кваліфікацію вчителя англійської, німецької мов та зарубіжної літератури.
Email: olena.suprun@tsatu.edu.ua
Ідентифікатори науковця:
Галузь наукових інтересів:
- інноваційні методики викладання іноземних мов
- формування комунікативної компетентності студентів економічних спеціальностей
Досвід наукової та викладацької діяльності:
у 2002 працювала вчителем англійської мови у середній загальноосвітній школі №14. З 2003 по 2005 рік працювала на кафедрі англійської філології МДПУ на посаді викладача англійської мови. У 2013-2017 рр. обіймала посаду старшого викладача кафедри теорії та практики перекладу МВП ЗІЕІТ. У Таврійському державному агротехнологічному університеті працює з 2018 р. на посаді викладача кафедри «Іноземні мови».
З 2019 р. переведена на посаду старшого викладача.
Види і результати професійної діяльності ст. викладача Супрун О.М.
Основні наукові праці
ПЕРЕЛІК
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на наукову статтю «Застосування технологій веб-квесту на заняттях з іноземної мови» (автори: Супрун О.М., Зайцева Н.В., Симоненко С.В.), дата реєстрації 06.01.22 р.
Свідоцтво № 111133 про реєстрацію авторського права на наукову статтю «Розвиток цифрової грамотності здобувачів вищої інженерної освіти при викладанні іноземної мови» (автори: Зайцева Н.В., Симоненко С.В., Супрун О.М.), дата реєстрації 18.02.22 р.
Свідоцтво № 111132 про реєстрацію авторського права на наукову статтю «Впровадження педагогічної стратегії Inquiry-based learning у викладання іноземної мови студентам немовних спеціальностей» (автори: Зайцева Н.В., Супрун О.М., Симоненко С.В.), дата реєстрації 18.02.22 р.
Свідоцтво № 111522 про реєстрацію авторського права на навчальний посібник «English for Agribusiness» (автори: Супрун О.М., Лемещенко-Лагода В.В.), дата реєстрації 01.02.22 р.
Супрун О.М. Роль аудіювання у формуванні комунікативної компетенції студентів немовних спеціальностей / Олена Миколаївна Супрун // Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (Мелітополь, 27-28 вересня 2018 р.). – Мелітополь: Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького. – 436 с. – 2018. – С. 429–434.
Супрун О.М. Використання інтерактивних методів навчання в процесі викладання іноземної мови студентам немовних спеціальностей. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. 2019. № 74. С. 40-45. (0,7 д.а.) (друковане, фахове)
Супрун О. М. Методи оцінювання сформованості іншомовної комунікативної компетенції в різнорівневих групах / Олена Миколаївна Супрун. // Сучасний рух науки: тези доп. VIІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 6-7 червня 2019 року. – Дніпро, 2019. (0,2 д.а.) (електронне, нефахове - прийнято до друку)
Suprun O. The Principle of Authenticity in Teaching English as a Foreign Language / Olena Suprun. // Матеріали міжнародного науково-практичного форуму «Сучасні наукові дослідження на шляху до Євроінтеграції», 21-22 червня 2019. – Мелітополь: ФОП Однорог Т.В. 2019. –Частина 2. - С.291-293 (0,2 д.а.) (електронне, нефахове)
Супрун О. М. Вебінар як інноваційний засіб професійного саморозвитку педагога / Олена Миколаївна Супрун. // Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Біла Церква, 13 червня 2019р., упорядкув. Л.А. Литвиненко. - К.: Всеосвіта, 2019. - 189 с. (0,1 д.а.) (друковане, нефахове)
Супрун О.М., Зайцева Н.В. Розвиток soft skills у контексті навчання іноземної мови. Збірник центру наукових публікацій «Велес» за матеріалами V міжнародної науково-практичної конференції: «Наука в епоху дисбалансів», м. Київ: збірник статей (рівень стандарту, академічний рівень). К.: Центр наукових публікацій, 2019. 156с. С. 52-58
Зайцева Н.В., Супрун О.М. Дистанційне навчання як невід’ємний компонент освітніх процесів в Україні. Наука та інновації - 2019: теорія, методологія та практика : матеріали Міжнар. наук. конф., 6 грудня, 2019 р. Запоріжжя, Україна: МЦНД, 2019, т. 3. С.98-103 (0,4 д.а.).
Зайцева Н.В., Супрун О.М. Творчий конкурс як засіб реалізації творчого потенціалу студентів нелінгвістичних спеціальностей. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 67. C. 9-13.
Зайцева Н.В., Супрун О.М. Підготовка студентів нелінгвістичних спеціальностей до ЄВІ з англійської мови. Інноваційна педагогіка. 2020. Вип. 22., т.1. С.45-55. (фахове, друковане, електронне) DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2020/22-1.10
Супрун О.М., Зайцева Н.В. Навчання співробітництва при викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням студентам економічних спеціальностей. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2020. Вип.1 (130). С.129-136 (фахове, друковане, електронне) DOI https://doi.org/10.24195/2617-6688-2020-1-17
Зайцева Н. В., Симоненко С. В., Супрун О. М. Розвиток цифрової грамотності здобувачів вищої інженерної освіти при викладанні іноземної мови. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2020. №74. С.40-45. (0,6 д.а.)
Супрун О.М. Труднощі підготовки до ЄВІ студентів немовних спеціальностей та шляхи їх подолання. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Мелітополь, 25-26 вересня 2020 р.). Мелітополь: Видавництво МДПУ імені Б. Хмельницького. 394 с. С. 228-233
OM Lezhenkin, SV Halko, OO Miroshnyk, OO Vershkov, IO Lezhenkin, OM Suprun, TG Shchur, W Kruszelnicka, R Kasner. Investigation of the separation of combed heap of winter wheat. Journal of Physics: Conference Series, Volume 1781, International Conference on Applied Sciences (ICAS 2020) 20-22 May 2020, Hunedoara, Romania. IOP Publishing, 2021. (електронне, Scopus)
Havrylenko Y., Kholodniak Y., Halko S., Vershkov O., Bondarenko L., Suprun O., Miroshnyk O., Shchur T., Śrutek M., Gackowska M. Interpolation with Specified Error of a Point Series Belonging to a Monotone Curve. Entropy 2021, 23, 493. https://doi.org/10.3390/e23050493 (електронне, Scopus, Web of Science)
Titova O., Luzan P., Sosnytska N., Kulieshov S., Suprun O. (2021) Information and Communication Technology Tools for Enhancing Engineering Students’ Creativity. In: Ivanov V., Trojanowska J., Pavlenko I., Zajac J., Peraković D. (eds) Advances in Design, Simulation and Manufacturing IV. DSMIE 2021. Lecture Notes in Mechanical Engineering. Springer, Cham. (електронне, Scopus)
Супрун, О., Зайцева, Н., Симоненко, С. Застосування технологій веб-квесту на заняттях з іноземної мови. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», 12 (44), 2021, с. 183–191, doi: https://doi.org/10.24919/2413-2039.12/44.29
Зайцева Н.В., Супрун О.М., Симоненко С.В. Впровадження педагогічної стратегії inquiry-based learning у викладання іноземної мови студентам немовних спеціальностей. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: зб. наук.-метод. пр. Мелітополь: ТДАТУ, 2021. Вип. 24. С. 472-480. (друковане, нефахове) (0,5 д.а.)
Супрун О.М. Гейміфікація як інструмент навчання іноземної мови у закладах вищої освіти : матеріали І Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., Мелітополь, 20 травня 2021. Мелітополь: ТДАТУ, 2021. С.167-172. URL: http://www.tsatu.edu.ua/im/wp-content/uploads/sites/24/materialy-i-vseukr.-internet-konferenciyi-im-tdatu-20.05.2021.pdf
Havrylenko, Y., Kholodniak, Y., Halko, S., Vershkov, O., Miroshnyk, O., Suprun, O., Dereza, O., Shchur, T., Śrutek, M. (2021). Representation of a Monotone Curve by a Contour with Regular Change in Curvature. Entropy, 23(7), 923. MDPI AG. (електронне, Scopus, Web of Science)
S. Halko, O. Suprun and O. Miroshnyk, "Influence of Temperature on Energy Performance Indicators of Hybrid Solar Panels Using Cylindrical Cogeneration Photovoltaic Modules," 2021 IEEE 2nd KhPI Week on Advanced Technology (KhPIWeek), 2021, pp. 132-136, doi: 10.1109/KhPIWeek53812.2021.9569975 (електронне, Scopus).
Лемещенко-Лагода В.В., Супрун О.М. Колаборація «Бізнес – наука» під час підготовки магістрів за спеціальністю «Аграрний менеджмент» «Наукові дослідження і наукове писемне мовлення в Україні та Німеччині. Wissenshaftliches Arbeiten und Schreiben in der Ukraine und in Deutschland» Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції 26-27 листопада 2021 року/ Укл. С.М. Іваненко, А. Ланге, Т.А. Ляшенко, О.В. Холоденко, О.О. Яременко-Гасюк. К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. С.121-125.
Зайцева Н.В., Симоненко С.В., Супрун О.М. Психолого-педагогічні особливості дистанційної та змішаної форм навчання у закладах вищої освіти. Педагогічний вісник. 2021. №4. С. 10-13 (0,7 д.а.)
Bazaluk O., Postnikova M., Halko S., Kvitka S., Mikhailov E., Kovalov O., Suprun O., Miroshnyk O., Nitsenko V. Energy Saving in Electromechanical Grain Cleaning Systems. Applied Sciences. 2022
12(3):1418. https://doi.org/10.3390/app12031418
Підручники, навчальні посібники, монографії
Супрун О.М. Іноземна мова (англійська): методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі повної загальної середньої освіти) денної форми навчання (2 курс) / О.М. Супрун. – Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет, 2019. – 49 с.
Супрун О.М. Іноземна мова (англійська): методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі повної загальної середньої освіти) денної форми навчання (3 курс) / О.М. Супрун. – Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет, 2019. – 45 с.
Супрун О.М. Іноземна мова (англійська): методичні вказівки з організації самостійної роботи студентів для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі повної загальної середньої освіти) денної форми навчання (2 курс) / О.М. Супрун. – Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет, 2019. – 30 с.
Супрун О.М. Іноземна мова (англійська): методичні вказівки з організації самостійної роботи студентів для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі повної загальної середньої освіти) денної форми навчання (3 курс) / О.М. Супрун. – Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет, 2019. – 32 с.
Іноземна мова (англійська). Методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі повної загальної середньої освіти та ОС «Молодший спеціаліст») денної форми навчання. Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. 84 с.
Іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська). Методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі повної загальної середньої освіти та ОС «Молодший спеціаліст) денної форми навчання. Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. 24 с.
Іноземна мова (англійська): методичні вказівки з організації самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі повної загальної середньої освіти та ОС «Молодший спеціаліст») денної форми навчання. Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. 42 с.
Іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська): методичні вказівки з організації самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі повної загальної середньої освіти та ОС «Молодший спеціаліст») денної форми навчання. Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. 24 с.
Ділова іноземна мова (англійська). Методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти «Магістр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі ОКР «Бакалавр») денної форми навчання. Мелітополь: ФОП Однорог, 2020. 26 с.
Ділова іноземна мова (англійська): методичні вказівки з організації самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «Магістр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі ОКР «Бакалавр») денної форми навчання. Мелітополь: ФОП Однорог, 2020. 26 с.
Ділова іноземна мова (англійська). Силабус для здобувачів ступеня вищої освіти «Магістр» факультету економіки та бізнесу спеціальності 073 «Менеджмент»
Іноземна мова (англійська). Силабус для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавр факультету економіки та бізнесу спеціальності 073 "Менеджмент"
Іноземна мова (за професійним спрямуванням) (англійська). Силабус для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» факультету економіки та бізнесу спеціальності 073 "Менеджмент" за ООП "Менеджмент"
Програма навчальної дисципліни "Іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська)" для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент»
Програма навчальної дисципліни "Іноземна мова (англійська)" для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент»
Навчальні дисципліни
- «Iноземна мова для побутового та академiчного спiлкування (англiйська)» (241 «Готельно-ресторанна справа»)»
- “Іноземна мова” (073 «Менеджмент»)
- «Іноземна мова (поглиблений курс) ("Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка")»
- «Іноземна мова (за професійним спрямуванням ("Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка")»
- «Іноземна мова (за професійним спрямуванням) ("Екологія")
- «Ділова іноземна мова» («Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» )
- «Іноземна мова за професійним спрямуванням» (193 «Геодезія та землеустрій»)
Підвищення кваліфікації, стажування
- Участь у професійних об'єднаннях за спеціальністю: член IATEFL (International Association of Teachers of English as a Foreign Language), Міжнародної асоціації викладачів англійської мови як іноземної
- Пройшла підвищення кваліфікації у Навчально-науковому інституті післядипломної освіти Національного університету біоресурсів і природокористування України за навчальною програмою підвищення кваліфікації семінару “Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності”, 150 годин, свідоцтво № СС00493706/008499-19 від 13 березня 2019р.
- Участь у майстер-класі «Розвиток навичок критичного мислення на уроках англійської мови» (м. Мелітополь, 27-28 вересня 2018 р.)
- Участь у методичній майстерні вчителя нової української школи, яка відбулася 27-28 вересня 2018 року (тривалість майстерні - 8 годин)
- Участь у вебінарі "To speak, or not to speak" від Macmillan Education (13 лютого 2019 року)
- Участь у вебінарі "Word Perfect - the Importance of Recycling in Vocabulary Teaching" (Macmillan Education, 30 квітня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Make a game out of fluency! Gamification for automaticity" (Macmillan Education, 08 травня 2019 року)
- Участь у вебінарі " Effective lesson planning: make every stage of your lesson count " ( Dinternal Education, 10 травня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Summer Time and the Project is Easy" (Dinternal Education, 15 травня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Authenticity: Turning Theory into Tasks and Skills" (Cambridge Assessment English, 16 травня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Go Getter: your best option when teaching teenagers" (Dinternal Education, 21 травня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Assessment for Learning" (Oxford University Press, 22 травня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Business Partner: your best way to teach business English students" (Dinternal Education, 28 травня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Critical Thinking as a Life Skill" (Oxford University Press, 18 червня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Video in language teacher education and development webinar" (British Council, 30 червня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Teaching vocabulary at higher levels: challenges and choices" (Oxford University Press, 16 липня 2019 року)
- Участь у вебінарі "The Cambridge English approach to Item writing" (Cambridge Assessment English, 29 липня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Encouraging learner autonomy" (Cambridge Universіty Press, 28 серпня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Planning the school year around. Cambridge English Qualifications" (Cambridge Assessment English, 9 вересня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Everybody Loves a Story: Integrating Literature into EFL Classrooms" Oxford University Press, 17 вересня 2019 року)
- Участь у вебінарі "7 Tips for Effective Reading" (National Gegraphic Learning, 17 вересня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Interactive learning in Primary School: what’s it all about?" (Dinternal Education, 19 вересня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Developing learner agency in your classroom" (National Gegraphic Learning, 02 жовтня 2019 року)
- Участь у вебінарі "The Magic of Reading: Using Stories to Promote Literacy and Learning" (National Gegraphic Learning, 08 жовтня 2019 року)
- Успішно закінчила курс "Бізнес-англійська", наданий викладачкою, тренером з бізнес-англійської Іванною Табачук через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus (сертифікат виданий 15.10.2019).
- Успішно закінчила курс "Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?" від Teachers College Колумбійського університету, США (20 годин) (сертифікат виданий 18.10.2019).
- Участь у вебінарі "A2 Key/B1 Preliminary 2020: Ideas and Strategies for the classroom" (Cambridge Assessment English, 16 жовтня 2019 року)
- Участь у вебінарі "Exploring Endangered Laguages" (National Gegraphic Learning, 16 жовтня 2019 року)
- Успішно закінчила курс "Освітні інструменти критичного мислення" (60 годин), наданий викладачем, доктором педагогічних наук Сергієм Терно через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus (сертифікат виданий 20.10.2019).
- Участь у вебінарі "Effective ESL Instruction using the 4C's" (National Gegraphic Learning, 25 жовтня 2019 року)
- Участь у вебінарі "It’s more than just language teaching: boost your students skills for now and the future with HIGH NOTE" (Dinternal Education, 27 листопада 2019 року)
- Участь у вебінарі "Enhanced Learning and Teaching Experience with FOCUS Second Edition (NEW 2020)" (Dinternal Education, 29 листопада 2019 року)
- Участь у вебінарі "Applying CEFR to your curriculum" (Cambridge Universіty Press, 9 грудня 2019 року)
- Успішно пройшла курс онлайн-курс "Академічна доброчесність" (4 години), у рамках Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP), Американські Ради з міжнародної освіти (грудень 2019).
- Участь у вебінарі “Project Based Learning: Promoting Meaningful Learning in the Classroom” (Oxford Professional Development, 15 січня 2020)
- Участь у вебінарі “The Positive Classroom” (Macmillan Education, 15 січня 2020)
- Участь у вебінарі “Storytelling for Diverse Voices” (British Council, 24 січня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу “Super Skills for Almost Adults” (Dinternal Education, 24 січня 2020)
- Участь у вебінарі “Skills that make you employable: what we mean” (Pearson, 5 лютого 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу “Are you a lexical teacher?” (Dinternal Education, 7 лютого 2020)
- Участь у вебінарі “Mediation in the CEFR – implications for learning, teaching and assessment” (Macmillan Education, 12 лютого 2020)
- Участь у вебінарі “Critical thinking (sometimes known as higher order thinking)” (Pearson, 12 лютого 2020)
- Участь у вебінарі “Preparing for life after school with B2 First and C1 Advanced” Cambridge Assesment, 17 лютого 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу “Career Skills: planning skills” (Pearson, 18 лютого 2020)
- Участь у вебінарі “Communication” (Pearson, 19 лютого 2020)
- Участь у вебінарі “Learning Academic Content Through English” (National Geographic Learning, 20 лютого 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу “Teaching Generation Z Students” (Pearson, 21 лютого 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу “Career Skills: decision-making skills” (Pearson, 25 лютого 2020)
- Участь у вебінарі “Direct or delegate? Which communication style works best?” (Macmillan Education, 26 лютого 2020)
- Участь у вебінарі “Collaboration” (Pearson, 27 лютого 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу “Career Skills: leadership skills” (Pearson, 3 березня 2020)
- Участь у вебінарі “Self-management” (Pearson, 11 березня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу “ Career Skills: teamwork skills” (Pearson, 17 березня 2020)
- Участь у вебінарі “Leadership” (Pearson, 18 березня 2020)
- Участь у вебінарі “Integrating pronunciation with a coursebook-based syllabus” (Macmillan Education, 18 березня 2020)
- Участь у вебінарі “Engaging Students in Meaningful Learning Activities” (National Geographic Learning, 18 березня 2020)
- Участь у вебінарі “Social Responsibility” (Pearson, 25 березня 2020)
- Участь у вебінарі «P is for performance» (Macmillan Education, 1 квітня 2020)
- Участь у вебінарі “Same, Same or Different: Teaching Your Coursebook Online Part 1” (National Geographic Learning, 2 квітня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу “ Інтерактивні компоненти навчання англійської дітей та підлітків” (Dinternal Education, 3 квітня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу “Реалізація компетентнісного підходу у викладанні англійської мови” (Dinternal Education, 6 квітня 2020)
- Участь у вебінарі “Practical Ideas for Teaching Academic Vocabulary Online” (National Geographic Learning, 6 квітня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу “Як використання сучасних інтерактивних технологій сприяє ефективному опануванню англійської та полегшує життя вчителя іноземної мови” (Dinternal Education, 7 квітня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу “Створення автентичного освітнього простору на уроці англійської” (Dinternal Education, 7 квітня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу «Специфіка викладання бізнес англійської та переваги використання автентичних відеоматеріалів» (Dinternal Education, 8 квітня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу «Реалізація компетентнісного підходу у викладанні англійської мови» (Dinternal Education, 8 квітня 2020)
- Участь у вебінарі «Same, Same or Different: Teaching Your Coursebook Online Part 2» (National Geographic Learning, 9 квітня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу «Ефективні методи досягнення кращих результатів при вивченні англійської мови дорослими слухачами» (Dinternal Education, 13 квітня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу «Готуймося до іспитів з допомогою відео» (Dinternal Education, 14 квітня 2020)
- Участь у вебінарі «Preparing your students for Cambridge English Qualifications online» Cambridge Assessment English, 15 квітня 2020)
- Участь у вебінарі «Think, Pair, Share: How to Teach Values Effectively in the Young Learner Classroom» (National Geographic Learning, 15 квітня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу «Формування культорологічної та соціолінгвістичної компетентностей учнів в процесі навчання англійської мови» (Dinternal Education, 16 квітня 2020)
- Участь у вебінарі «Tips for Teaching Writing Online» (National Geographic Learning, 20 квітня 2020)
- Участь у вебінарі «Words to Remember: Practical Strategies for Building Vocabulary Through Reading» (National Geographic Learning, 20-21 квітня 2020)
- Участь у вебінарі «Resilience: teaching in tough times» Cambridge Assessment English, 21 квітня 2020)
- Участь у вебінарі «Managing interaction and feedback in the virtual classroom» Cambridge Assessment English, 23 квітня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу «Виклик чи задоволення? Організація змішаного навчання в середніх класах з курсом GoGetter (Pearson)» (Dinternal Education, 29 квітня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу «Різноманіття акцентів англійської мови – з чого почати роботу в класі?» (Dinternal Education, 4 травня 2020)
- Участь у вебінарі «Preparing your students online for Writing papers in Cambridge English Qualifications» Cambridge Assessment English, 5 травня 2020)
- Участь в онлайн-тренінгу «Вільне володіння розмовною мовою: продукт чи процес?» (Dinternal Education, 5 травня 2020)
- Успішно закінчила двотижневий курс "Digital Skills: Digital Skills For Work And LifE", від британської освітньої організації Accenture (2 год.)
- Успішно закінчила тритижневий курс "How To Teach Online: Providing Continuity For Students" через платформу масових відкритих онлайн-курсів FutureLearn (6 год.)
- Успішно закінчила двотижневий курс "Work-Life Balance And The Impact Of Remote Working", від COVENTRY UNIVERSITY (6 год.)
- Участь у науково-методичному вебінарі "Застосування соціокультурного підходу на уроках англійської мови" (4 години), сертифікат № 1494/38-11 від 11.11.2020
- Участь у науково-практичному семінарі "Іноземні мови в НУШ - нові виклики та перспективи. Гейміфікація на заняттях з іноземної мови" (10 годин) , 3 грудня 2020, сертифікат N2350/38-11
- Участь у науково-методичному семінарі "Лінгвістичний аналіз художнього тексту на уроках учителя-словесника" (6 годин), 5-6 грудня 2020, сертифікат N2250/38-11
- Участь у вебінарі від British Council: Sticky Objects and Positive Emotions: researching teacher well-being and resilience, тривалість -1 годин, сертифікат від 09.12.2020
- Участь в онлайн-тренінгу від ТОВ «Дінтернал Ед'юкейшн»: Microsoft Certified Educator: enhance your portfolio with an international digital certification in teaching, тривалість -1 година, сертифікат № DE-32-1612202011-2203 від 16.12.2020
- Участь в онлайн-тренінгу від ТОВ «Дінтернал Ед'юкейшн»: Where does one word begin and the next end? Linking, assimilation and much more, тривалість -2 години, сертифікат № DE-34-1712202022-2203 від 17.12.2020
- Участь в інтерактивній лекції "Соціальний міф як культурний феномен" та сформувала вміння організації освітнього середовища на засадах інформаційної безпеки (м.Мелітополь, МДПУ імені Богдана Хмельницького, 5 січня 2021 р., сертифікат №02125237-0119/2021)
- Участь в інтерактивній лекції "Нові медіа та їх вплив на свідомість" та розвинула вміння організації освітнього середовища на засадах інформаційної безпеки (2 години, сертифікат № 002125237-0083/2021 від 30.12.2020)
- Участь в інтерактивній лекції "Революції в незалежній Україні: спогади, факти, реалії" та розвинула вміння організації освітнього середовища на засадах інформаційної безпеки (2 години, сертифікат № 002125237-0028/2021 від 29.12.2020)
- Участь в онлайн-тренінгу " Єдиний вступний іспит з англійської мови для абітурієнтів у магістратуру: типи завдань та стратегії підготовки студентів до іспиту " та розвинула вміння організації освітнього середовища на засадах інформаційної безпеки (2 години (0,07 кредиту ЄКТС), сертифікат № DE-40-0802202116-2203 від 08.02.2021)
- Участь в онлайн-тренінгу " ЄВІ частина «Читання»: алгоритм роботи з завданнями множинного вибору " та розвинула вміння організації освітнього середовища на засадах інформаційної безпеки (2 години (0,07 кредиту ЄКТС), сертифікат № DE-40-1002202116-2203 від 10.02.2021)
- Участь в онлайн-тренінгу "Інструменти якісного управління класом: практичні прийоми та педагогічні техніки" (2 години (0,07 кредиту ЄКТС), сертифікат № DE-40-1802202116-2203 від 18.02.2021)
- Участь в онлайн-тренінгу " Розвиток впевненості в процесі навчання англійської у дорослих студентів за допомогою платформ MyEnglishLab" (2 години (0,07 кредиту ЄКТС), сертифікат № DE-40-1602202116-2203 від 16.02.2021)
- Участь в 4-му щорічному форумі викладачів англійської мови закладів вищої освіти України (2 години (0,07 кредиту ЄКТС), сертифікат № DE-40-0303202116-2203 від 03.03.2021)
- Участь у міжнародному форумі викладачів «International Higher Education Forum 2021» від Pearson (9-11.03.21), сертифікат від 12.03.21
- Пройшла Курс підвищення кваліфікації на тему: "Наукова робота та написання в Україні та Німеччині", 2 кредити ECTS, - Організатори: DAAD, Асоціація українських германістів, ГО «Європейська освіта і наука в Україні» (листопад, 2021)
- Пройшла курс підвищення кваліфікації вчителів та викладачів фахової освіти за видом «онлайн-курс» «Години медіаграмотності» (тривалість — 5 годин / 0,2 кредиту ЄКТС) та здобула знання та навички з теми медіаграмотності.
- Участь у роботі наукової конференції, проведеної у країні, що входить до ЄС (15 годин, 0,5 кредиту ECTS) - участь у роботі Міжнародної наукової конференції “Innovative Projects and Programs on Psychology, Pedagogy and Education” (10–11 грудня 2021 року м. Рига, Латвійська Республіка), №PS-102123-TTI dated 11.12.2021
- Участь у роботі Міжнародної наукової конференції “The role of psychology and pedagogy in the spiritual development of modern society” (Riga, the Republic of Latvia, July 30-31, 2022), №PSI -3007031-BSA dated 31.07.2022.
- Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації, організоване Центром українсько-європейського наукового співробітництва на базі Полтавського державного аграрного університету (31.07. 2023-10.09.2023, 180 годин, 6 кредитів ЄКТС), свідоцтво №ADV-3107103-PSAU від 10.09.2023.
- Участь у І Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності» (Запоріжжя, 5-6 жовтня 2023 року, 15 годин, 0,5 кредиту ЄКТС), сертифікат № 163/35-19
Основні види діяльності, досягнення
Організаційна діяльність:
- голова методичної секції англійської мови
- відповідальна за рейтингове оцінювання кафедри "Іноземні мови" та укладання особистого рейтингу викладачів кафедри
- член методичної ради ННІЗУП