Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» спрямована на підготовку спеціалістів, які демонструють комунікативну компетентність на рівні В1 у всіх видах мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні та письмі), і здатні досягати порозуміння зі співрозмовниками і обговорювати широке коло питань, пов’язаних зі спеціалізацією; готувати публічні виступи з фахових питань, застосовуючи відповідні засоби вербальної комунікації та адекватні форми ведення дискусій і дебатів; знаходити нову текстову, графічну, аудіо та відео інформацію, що міститься в англомовних галузевих матеріалах (як у друкованому, так і в електронному вигляді), користуючись відповідними пошуковими методами і термінологією; аналізувати англомовні джерела інформації для отримання даних, що є необхідними для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень; вести листування, демонструючи міжкультурне порозуміння, перекладати англомовні професійні тексти рідною мовою.
Мета курсу – розвиток у студентів англомовної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні уміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).
Завдання курсу – розвиток навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної англомовної інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах загальної тематики; переклад рідною мовою англомовних текстів загального характеру.
Результати навчання (з урахуванням soft skills)
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен оволодіти наступними компетентностями:
Інтегральна компетентність:
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.
Загальні компетентності:
ЗК 6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 7. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
3К 14. Здатність працювати у міжнародному контексті.
Спеціальні (фахові) компетентності:
ФК 17. Здатність планувати і організовувати діяльність підприємства (підрозділу) відповідно до визначених стратегічних орієнтирів.
Результати навчання:
РН 13. Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами.
Soft skills:
– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.
– особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до оточуючих.
Робоча програма (2 курс, 3 семестр)
Робоча програма (2 курс, 4 семестр)
Робоча програма (курс 1С, 1 семестр)
Робоча програма (3 курс 5 семестр)
Робоча програма (3 курс 6 семестр та курс 1С, 2 семестр)
Перелік рекомендованої літератури
Навчальна дисципліна «Іноземна мова (німецька)»
для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр»
зі спеціальності 073 «Менеджмент»
Загальний курс з дисципліни «Іноземна мова (німецька)» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі повної загальної середньої освіти) є обов’язковим, має наскрізний характер і триває 4 семестри, з ІІІ-го по VI-й.
Кількість аудиторних годин щотижня дорівнює 4.
Мета – формування у студентів міжкультурної німецькомовної комунікативної компетенції у всіх видах мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а також вдосконалення вже набутих на попередньому етапі навчання загальних комунікативних компетенцій.
Завдання – набуття навичок практичного володіння німецькою мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої), формування вмінь опрацювання автентичної німецькомовної інформації, перекладу з німецької мови на рідну текстів суспільно-побутового та професійного спрямування, користування довідковою літературою (словниками двомовними, тлумачними тощо).
У результаті опанування навчальної дисципліни студент повинен
знати: лексичний матеріал в обсязі побутової, академічної, країнознавчої та професійно орієнтованої тематики; продуктивний граматичний мінімум для студентів немовних закладів освіти, який включає форми часу дієслів Präsens, Perfekt, Präteritum, Plusquamperfekt; Passiv; Imperativ; Konjunktiv II; керування дієслів; дієприслівники Partizip I, Partizip II; інфінітивні звороти; модальні конструкції; відмінювання та множина іменників; займенники; прийменники; ступені порівняння прикметників та прислівників; відмінювання прикметників; типи простих речень, порядок слів у реченнях різного типу; складносурядні і складнопідрядні речення; парні сполучники; займенникові прислівники;
мовленнєві форми, властиві для регістрів загальновживаного, академічного та професійного мовлення;
вміти: розуміти розгорнуте мовлення загальновживаного, академічного та професійного характеру стандартною мовою у нормальному темпі; читати й розуміти різні типи текстів суспільно-побутового, академічного та професійного спрямування, розпізнавати з високим рівнем самостійності широкий діапазон вокабуляру та скорочень з тем, що входять до робочої програми; використовувати мову невимушено, брати участь в усному спілкуванні в соціально-побутовій та професійних сферах в межах лексичного мінімуму та тематики, передбачених програмою; робити презентації з певного кола тем соціально-побутового та професійного спрямування; складати листи та письмові повідомлення.
Навчальний матеріал з дисципліни структурується за тематично-модульним принципом (по два модулі у кожному семестрі).
Контроль і оцінка результатів навчання здійснюються через поточне тестування, прийом індивідуальних творчих робіт і завдань із самостійного позааудиторного читання, підсумкові модульні контролі та заліки.
Робоча програма (2 курс, 3 семестр)
Робоча програма (2 курс, 4 семестр)
Робоча програма (3 курс 5 семестр)