«Іноземна мова (поглиблений курс)» (075 «Маркетинг»)

Спеціальність:
075 «Маркетинг»
СВО:
Бакалавр
Курс:
2C
4

Мета курсу – формування у студентів англомовної професійної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).

Завдання курсу – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах побутової та загальноосвітньої тематики; переклад рідною мовою англомовних текстів побутового характеру; анотування текстів загальноосвітнього та соціокультурного характеру рідною та іноземною мовами.

Відповідно до ОПП у результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен набути наступні компетентності:

Загальні:
ЗК10. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК13. Здатність спілкуватися в міжнародному контексті.

 

Результати навчання:

РН15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.

Студент повинензнати: лексичний матеріал в обсязі агальноосвітньої та професійної тематики; продуктивний граматичний мінімум для студентів немовних закладів освіти: дієслова “to be”, “to have”, форми Present, Past Indefinite Active та Passive; Future Indefinite, Present Continuous, Present Perfect Active, модальні дієслова can, may, must; пасивний стан; ступені порівняння прикметників та прислівників; числівники.
вміти: розуміти основний зміст нормативного мовлення з тем часто вживаних при навчанні та під час дозвілля; розуміти зміст ТВ програм з кола особистих та професійних інтересів при повільному чіткому мовленні у нормальному темпі; читати з високим рівнем самостійності та розуміти найуживаніші та пов’язані з повсякденною та професійною діяльністю мовленнєві зразки; розуміти описи, події, почуття в особистих листах; використовувати мову невимушено, без підготовки вступати до розмови з знайомих тем (сім’я, хобі, навчання, подорожі, поточні події); робити описи та презентації з широкого кола тем, пов’язаних з особистими інтересами; писати особисті листи, описуючи події та враження.
бути ознайомленим: з вимогами освітньо-кваліфікаційної характеристики та мінімально прийнятого стандарту рівню володіння іноземною мовою для бакалавра В2 (незалежний користувач).

 

Робоча програма (VІІ семестр 4 курсу, 3 семестр курсу 2С)

Робоча програма (VIІІ семестр 4 курсу, 4 семестр курсу 2С)

Силабус з дисципліни

Перелік рекомендованої літератури