«Іноземна мова» (075 «Маркетинг»)

Спеціальність:
075 «Маркетинг»
СВО:
Бакалавр
Курс:
2
3

Навчальна дисципліна «Іноземна мова (англійська)» для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» (галузь знань:  07 «Управління та адміністрування») ступінь вищої освіти «Бакалавр»  передбачає вивчення загальної англійської мови та підготовку до ЄВІ.

Мета курсу – формування у студентів англомовної професійної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).

Завдання курсу набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої), ЄВІ та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах побутової та загальноосвітньої тематики; переклад рідною мовою англомовних текстів побутового характеру; анотування текстів загальноосвітнього та соціокультурного характеру рідною та іноземною мовами.

Курс включає наступні граматичні теми:

Повторення групи Present Simple, Present Continuous, Future Simple, Future Continuous.

Дієслова з прийменниками

Повторення прийменників часу та місця.

Артиклі.

Фразеологічні дієслова.

Повторення слів-зв’язок, there be.

Повторення часів групи Perfect та Perfect Continuous.

Займенники both, either, neither, each, every, another, other.

Повторення групи минулих часів, форми used to, неозначених займенників.

Лексичний мінімум з наступних тем:

Кошторис сім’ї

Соціальна мережа

Використання мови

Харизматичність як засіб досягнення успіху у бізнесі суспільне життя та його вплив на розвиток власної справи

Сучасне навчання

Все про важливість правильного місцезнаходження офісу

Робота в офісі

Особливості системи навчання

Домашнє навчання

Види роботи

Готовність до змін

Сімейний бюджет

Реклама

Робоча програма (2 курс, 3 семестр)

Робоча програма (2 курс, 4 семестр)

Робоча програма (3 курс, 5 семестр)

Робоча програма (3 курс, 6 семестр,курс 1С, 2 семестр)

Силабус з дисципліни

Перелік рекомендованої літератури

 


 

«Іноземна мова (німецька)» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг»

Мета курсу – формування у студентів професійно орієнтованої німецькомовної комунікативної компетенції у всіх видах мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а також вдосконалення вже набутих на попередньому етапі навчання загальних комунікативних компетенцій.

Завдання курсу – набуття навичок практичного володіння німецькою мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої), формування вмінь опрацювання автентичної німецькомовної інформації, перекладу з німецької мови на рідну текстів суспільно-побутового та професійного спрямування, користування довідковою літературою (словниками двомовними, тлумачними тощо).

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: лексичний матеріал в обсязі побутової, академічної, країнознавчої та професійно орієнтованої тематики; продуктивний граматичний мінімум для студентів немовних закладів освіти, який включає дієслова «sein», «haben», «werden» та їх відмінювання; форми часу дієслів Präsens, Perfekt, Präteritum; дієприслівники Partizip I, Partizip II; ступені порівняння прикметників та прислівників; складнопідрядні речення зі сполучниками «wenn», «nachdem», «als» та «bevor»; використання прислівників «nicht», «erst» , «nur», «davon», «danach» та «dann»; використання конструкції Infinitiv + zu; присвійні займенники; інфінітивні речення з zu; взаємний займенник «einander»; утворення пасивного стану; мовленнєві форми, властиві для регістрів загальновживаного, академічного та професійного мовлення;
вміти: розуміти розгорнуте мовлення загальновживаного, академічного та професійного характеру стандартною мовою у нормальному темпі; читати й розуміти різні типи текстів суспільно-побутового, академічного та професійного спрямування, розпізнавати з високим рівнем самостійності широкий діапазон вокабуляру та скорочень з тем, що входять до робочої програми; використовувати мову невимушено, брати участь в усному спілкуванні в соціально-побутовій та професійних сферах в межах лексичного мінімуму та тематики, передбачених програмою; робити презентації з певного кола тем соціально-побутового та професійного спрямування; складати листи та письмові повідомлення;

бути ознайомленим з вимогами освітньо-кваліфікаційної характеристики та стандарту володіння іноземною мовою для бакалавра рівня А1/2.

Робоча програма (ІІІ курс,V семестр)

Робоча програма (ІІІ курс,VI семестр)