«Іноземна мова» (071 «Облік і оподаткування»)

Спеціальність:
СВО:
Бакалавр
Курс:
2
3

Мета курсу – формування у студентів англомовної професійної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а також вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).
Завдання курсу – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах побутової та загальноосвітньої тематики; переклад рідною мовою англомовних текстів побутового характеру; анотування текстів загальноосвітнього та соціокультурного характеру рідною та іноземною мовами.

В результаті навчання англійської мови студент повинен
знати: лексичний матеріал в обсязі агальноосвітньої та професійної тематики; продуктивний граматичний мінімум для студентів немовних закладів освіти;
вміти: розуміти основний зміст нормативного мовлення з тем часто вживаних при навчанні та під час дозвілля; розуміти зміст ТВ програм з кола особистих та професійних інтересів при повільному чіткому мовленні у нормальному темпі; читати з високим рівнем самостійності та розуміти найуживаніші та пов’язані з повсякденною та професійною діяльністю мовленнєві зразки; робити описи та презентації з широкого кола тем.

Робоча програма (ІІ курс, III семестр)

Робоча програма (ІІ курс, IV семестр)

Робоча програма (ІІІ курс, V семестр)

Робоча програма (ІІІ курс, VI семестр, курс 1С, ІІ семестр)

Рекомендована література