«Iноземна мова за професiйним спрямуванням (поглиблений курс) (англiйська)» (241 «Готельно-ресторанна справа»)

Спеціальність:
241 «Готельно-ресторанна справа»
СВО:
Бакалавр
Курс:
4

Мета дисципліни – формування у студентів англомовної професійної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).
Завдання дисципліни – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах побутової та загальноосвітньої тематики; переклад рідною мовою англомовних текстів побутового характеру; анотування текстів загальноосвітнього та соціокультурного характеру рідною та іноземною мовами.
В результаті навчання англійської мови студент повинен
знати: лексичний матеріал в обсязі побутової, загальноосвітньої тематики; продуктивний граматичний мінімум для студентів немовних закладів освіти: дієслова “to be”, “to have”, форми Present, Past Indefinite Active та Passive; Future Indefinite, Future Continuous, Present Continuous, Past Continuous, Present Perfect, Past Perfect, Active and Passive voices, модальні дієслова can, may, must; ступені порівняння прикметників та прислівників; числівники.
вміти: розуміти основний зміст нормативного мовлення з тем часто вживаних при навчанні та під час дозвілля; розуміти зміст ТВ програм з кола особистих та професійних інтересів при повільному чіткому мовленні у нормальному темпі; читати з високим рівнем самостійності та розуміти найуживаніші та пов’язані з повсякденною та професійною діяльністю мовленнєві зразки; розуміти описи, події, почуття в особистих листах; використовувати мову невимушено, без підготовки вступати до розмови з знайомих тем (сім’я, хобі, навчання, подорожі, поточні події); робити описи та презентації з широкого кола тем, пов’язаних з особистими інтересами; писати особисті листи, описуючи події та враження.
бути ознайомленим: з вимогами до володіння іноземними мовами відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти для рівня бакалавра (В1 / B2 – незалежний користувач).

Робоча програма (IV курс, VII семестр)

Робоча програма (IV курс, VIII семестр)

Силабус

Перелік рекомендованої літератури

 


«Іноземна мова за професійним спрямуванням (поглиблений курс) (французька)»

Мета курсу – формування у студентів франкомовної професійної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).
Завдання курсу – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах побутової та загальноосвітньої тематики; переклад рідною мовою англомовних текстів побутового характеру; анотування текстів загальноосвітнього та соціокультурного характеру рідною та іноземною мовами.
В результаті навчання французької мови студент повинен:
знати: лексичний матеріал в обсязі побутової, загально-технічної та фахової тематики; до якого включено продуктивний граматичний мінімум за Програмою з аграрної освіти 1999 року та граматичні теми:
Les pronoms relatifs: simples (rappel), avec des pronoms demonstratifs; La mise en relief ; Le subjonctif ou infinitif après les verbes de sentiment ; Les comparaisons et les degrès de la comparaison ; Les pronoms relatifs composés ; Le discours rapporté au passé et la concordance des temps ; L’imparfait et le passé composé (rappel) ; Le plus-que-parfait ; L’accord du participe passé ; Les différents moyens pour exprimer la concession et l’opposition ; La phrase nominale ; La forme passive ; Exprimer la cause et la conséquence ; Les différents moyens pour évoquer des événements incertains.
вміти: розуміти основний зміст нормативного мовлення з тем часто вживаних при навчанні та під час дозвілля; розуміти зміст ТВ програм з кола особистих та професійних інтересів при повільному чіткому мовленні у нормальному темпі; читати з високим рівнем самостійності та розуміти найуживаніші та пов’язані з повсякденною та професійною діяльністю мовленнєві зразки; використовувати мову невимушено, без підготовки вступати до розмови з знайомих тем (Повсякденне життя, люди та їх поведінка. погляди на красу, почуття дружби та любові, презентація себе, валоризація свого іміджу, покупки, профілі покупців, споживче товариство, ви і споживання, аукціони, споживчі поради, навчання та досвід, життя студентів, університетське життя, вивчення іноземних мов, способи отримання інформації, Франція, країна журнальної преси, огляд перших сторінок газет.); робити описи та презентації з широкого кола тем, пов’язаних з особистими інтересами; писати особисті листи, описуючи події та враження.
бути ознайомленим: з вимогами освітньо-кваліфікаційної характеристики та мінімально прийнятого стандарту рівню володіння іноземною мовою для бакалавра B1 (незалежний користувач).

Робоча програма (IV курс, VII семестр)

Робоча програма (IV курс, VIII семестр)