«Іноземна мова за професійним спрямуванням» (072 «Фінанси, банківська справа та страхування»)

Спеціальність:
072 "Фінанси банківська справа та страхування
СВО:
Бакалавр
Курс:
2
3
4

Навчальна дисципліна  «Іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська)» для здобувачів спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»  (галузь знань 07 «Управління та адміністрування») ступінь вищої освіти «Бакалавр» розрахована на 3 курси (3, 5-6, 7-8 семестри) і передбачає вивчення загальної англійської мови та англійської мови професійного спілкування.

Мета курсуформування у студентів англомовної загальної та професійної комунікативної компетенції у рецептивному (читанні) та продуктивному (письмі) видах іншомовної мовленнєвої діяльності, а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних  та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної).

Завдання курсунабуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер  діяльності  людини (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через виконання комплексу вправ на застосування мовних структур, активізації активного словника у читанні, письмі  та вживанні мови в процесі тренування у вправлянні в межах  тем, пов’язаних з повсякденною та діловою активністю.

В результаті опрацювання матеріалу курсу студент повинен

знати: лексичний матеріал в обсязі загальноосвітньої та професійної тематики на основі широкої спеціалізації; продуктивний граматичний мінімум для студентів немовних закладів освіти: дієслова “to be”, “to have”,форми Present, Past Indefinite Active та Passive; Future Indefinite, Present Continuous, Present Perfect Active, модальні дієслова can, may, must; пасивний стан; ступені порівняння прикметників та прислівників; числівники.

вмітирозуміти основний зміст нормативного мовлення з тем часто вживаних при навчанні та під час дозвілля;  розуміти зміст ТВ програм з кола особистих та професійних інтересів при повільному чіткому мовленні у нормальному темпі; читати з високим рівнем самостійності та розуміти найуживаніші та пов’язані з повсякденною та професійною діяльністю мовленнєві зразки; використовувати мову невимушено, без підготовки вступати до розмови з знайомих тем (сім’я, хобі, навчання, подорожі, поточні події); робити описи та презентації з широкого кола тем, пов’язаних з особистими інтересами; складати особисті, напівофіційні  та офіційні листи; надавати пояснення щодо кваліфікації, досвіду роботи; перелічувати факти, надавати поради, розповідати про життєві події, наводити подробиці свого життя, пропонувати поради, обговорювати певні види діяльності, плани на майбутнє, підбивати підсумки; робити умовиводи обговорювати події сьогодення, підтримувати бесіду з тем, що опрацьовувались протягом  навчання.

бути ознайомленим: з вимогами освітньо-кваліфікаційної характеристики та мінімально прийнятого стандарту рівню володіння іноземною мовою для бакалавра В2 (незалежний користувач).

Метою першого етапу є навчити студентів обмінюватися своїми думками, що формуються та формулюються англійською мовою, в формі «питання- відповідь», діалогічній формі і стилістично нейтральному реєстрі загальноосвітньої сфери та сфери повсякденного спілкування

Мета наступного етапу  –  залучити студентів до сфери англомовного спілкування за спеціальністю. Студенти повинні розуміти головні ідеї складного тексту  конкретної та абстрактної тематики, включаючи обговорення в галузі спеціалізації, продукувати чіткий та детальний текст на широкий спектр тем, та пояснювати точку зору на проблему певної теми, виділяючи різного роду недоліки та переваги.

Під час вивчення курсу студенти опрацьовують матеріал двох змістових модулів першого семестру та двох змістових модулів другого семестру, кожен з яких завершується підсумковим модульним контролем у вигляді тестових завдань, аудіювання та письма.

Також протягом року студенти складають у рамках самостійної роботи чотири завдання з позааудиторного читання, автентичні матеріали до якого підбирають та опрацьовують самостійно, та у рамках творчої роботи здійснюють презентацію за темами семестру. Навчальний курс завершується іспитом на 4 курсі.

Структура екзамену:
1. Аудіювання (перевірка навичок та вмінь для розуміння опосередковано переданої інформації).
2. Лексико-граматичні тестові завдання (30).
3. Читання (автентичні інформаційні матеріали обсягом до 1600 друкованих знаків).
4. Письмо.
5. Говоріння (мовленнєва ситуація з чітко визначеною метою спілкування).

Робоча програма (ІІI семестр)

Робоча програма (ІV семестр)

Робоча програма (V семестр)

Робоча програма (VI семестр)

Робоча програма (VІI семестр)

Робоча програма (VІII семестр)

Силабус

Перелік методичних вказівок з іноземної мови 

Перелік рекомендованої літератури