«Ділова іноземна мова» («Харчові технології»)

Спеціальність:
181 «Харчові технології»
СВО:
Магістр
Курс:
1

Навчальна дисципліна «Ділова іноземна мова (англійська)» підготовки фахівців за спеціальністю 181 «Харчові технології» ОС «Магістр» на основі ОКР «Бакалавр» (галузь знань 18 «Виробництво та технології» розрахована на 1 семестр навчання.

Мета курсу формування у здобувачів вищої освіти комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а також вдосконалення вже набутих на попередньому етапі навчання загальних комунікативних компетенцій.
Завдання курсу набуття навичок практичного володіння іноземною мовою у різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) у сфері професійного спілкування та вдосконалення вмінь через опрацювання новітньої автентичної інформації.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є сукупність мовних та мовленнєвих знань, навичок та умінь, необхідних для формування іншомовної комунікативної компетентності у діловій сфері.
Об’єкт дисципліни – спілкування іноземною мовою у діловому та професійному середовищі.
Міждисциплінарні зв’язки. Курс «Ділова іноземна мова» пов’язаний з циклом гуманітарних дисциплін наукової та професійної підготовки магістра і ґрунтується на раніше отриманих студентами знаннях та практичних навичках. Отриманні внаслідок вивчення дисципліни знання будуть корисними у подальшому під час вивчення таких дисциплін, як Науково-дослідницький практикум у комплексі з навчальною практикою, Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, Нутриціологія, Blockchain, Innovation management and Disruptive technology, Міжнародні вимоги до безпеки та якості харчової продукції, а також, під час проходження виробничої науково-дослідної практики та виконання комплексної курсової та кваліфікаційної роботи.
У результаті навчання ділової англійської мови студент магістратури повинен:
знати: лексичний матеріал за темами професійного спілкування; продуктивний граматичний матеріал магістрантів немовних закладів освіти;
вміти: розуміти розгорнуте мовлення за темами професійного спілкування стандартною мовою у нормальному темпі; читати й розпізнавати з високим рівнем самостійності широкий діапазон термінології та скорочень зі сфери комп’ютерних технологій; використовувати мову невимушено, брати активну участь у розгорнутих бесідах і дискусіях, обґрунтовуючи свої погляди; робити детальні описи та презентації з широкого кола тем, використовуючи відповідну термінологію, обговорювати навчальні та пов’язані зі спеціалізацією питання, щоб досягти порозуміння зі співрозмовником; готувати публічні виступи з великої кiлькостi галузевих питань, застосовуючи вiдповiднi засоби вербальної комунікації та адекватності форми ведення дискусій та дебатів; знаходити нову текстову, графічну, аудіо- та відеоiнформацiю, що міститься в англомовних галузевих матерiалах (як у друкованому, так i в електронному вигляді), користуючись вiдповiдними пошуковими методами i термінологією; аналізувати англомовні джерела iнформацiї для отримання даних, які є необхідними для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень; писати професiйнi тексти i документи англійською мовою з галузевих питань; писати ділові та професiйнi листи, демонструючи міжкультурне розуміння та попередні знання у конкретному професійному контексті; перекладати англомовні професiйнi тексти на piдну мову, користуючись двомовними термінологічними словниками, електронними словниками та програмним забезпеченням перекладацького спрямування;
бути ознайомленим: з вимогами мінімально прийнятого стандарту володіння іноземною мовою для магістра аграрних вищих навчальних закладів – С1 (рівень професійного володіння).
Результати навчання (з урахуванням soft skills)
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен набути наступні компетентності:
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері харчових технологій.
Загальні компетентності:
ЗК 5. Здатність працювати в міжнародному контексті. 

Фахові компетентності:
ФК 5. Здатність презентувати та обговорювати результати наукових досліджень і проектів.
Основні результати навчання:
РН 9. Вільно володіти державною та іноземною мовами для обговорення рофесійної діяльності, результатів досліджень та інновацій у сфері харчових технологій.
Soft skills:
– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вміння доносити свою думку колегам або клієнтам зрозуміло і ввічливо, вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді;
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.

Робоча програма

Силабус

Перелік рекомендованої літератури