«Іноземна мова за професійним спрямуванням» (073 «Менеджмент»)

Спеціальність:
073 «Менеджмент»
СВО:
Бакалавр
Курс:
2C
4

Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» спрямована на підготовку спеціалістів, які демонструють комунікативну компетентність на рівні В1 у всіх видах мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні та письмі), і здатні досягати порозуміння зі співрозмовниками і обговорювати широке коло питань, пов’язаних зі спеціалізацією; готувати публічні виступи з фахових питань, застосовуючи відповідні засоби вербальної комунікації та адекватні форми ведення дискусій і дебатів; знаходити нову текстову, графічну, аудіо та відео інформацію, що міститься в англомовних галузевих матеріалах (як у друкованому, так і в електронному вигляді), користуючись відповідними пошуковими методами і термінологією; аналізувати англомовні джерела інформації для отримання даних, що є необхідними для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень; вести листування, демонструючи міжкультурне порозуміння, перекладати англомовні професійні тексти рідною мовою.

Мета курсу – розвиток у студентів англомовної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні уміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).

Завдання курсу – розвиток навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної англомовної інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах загальної тематики; переклад рідною мовою англомовних текстів загального характеру.

Результати навчання (з урахуванням soft skills)

            У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен оволодіти наступними компетентностями:

Інтегральна компетентність:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.

Загальні компетентності:

ЗК 6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 7. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

3К 14. Здатність працювати у міжнародному контексті.

Спеціальні (фахові) компетентності:

ФК 17. Здатність планувати і організовувати діяльність підприємства (підрозділу) відповідно до визначених стратегічних орієнтирів.

 Результати навчання:

РН 13. Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами.

Soft skills:

– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.

– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.

– особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до оточуючих.

Робоча програма (“МН” IV курс, VІІ семестр, 2C, ІІІ семестр)

Робоча програма (“МН” IV курс, VІІІ семестр, 2C, ІV семестр)

Силабус з дисципліни «ІМПС (англ.)» спеціальності «Менеджмент»

Перелік рекомендованої літератури


Загальний курс з дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням) (німецька)» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 073 «Менеджмент» (на основі повної загальної середньої освіти) є обов’язковим, має наскрізний характер і триває 2 семестри.

Кількість аудиторних годин щотижня дорівнює мінімум 4.

Метаформування у студентів професійно орієнтованої німецькомовної комунікативної компетенції у всіх видах мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а також вдосконалення вже набутих на попередньому етапі навчання загальних комунікативних компетенцій.

Завдання набуття навичок практичного володіння німецькою мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої), формування вмінь опрацювання автентичної німецькомовної інформації, перекладу з німецької мови на рідну текстів суспільно-побутового та професійного спрямування, користування довідковою літературою (словниками двомовними, тлумачними тощо).

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: лексичний матеріал в обсязі побутової, академічної, країнознавчої та професійно орієнтованої тематики; продуктивний граматичний мінімум для студентів немовних закладів освіти, який включає форми часу дієслів Präsens, Perfekt, Präteritum, Plusquamperfekt; Passiv; Imperativ; Konjunktiv II; керування дієслів; дієприслівники Partizip I, Partizip II; інфінітивні звороти; модальні конструкції; відмінювання та множина іменників; займенники; прийменники; ступені порівняння прикметників та прислівників; відмінювання прикметників; типи простих речень, порядок слів у реченнях різного типу; складносурядні і складнопідрядні речення; парні сполучники; займенникові прислівники;

мовленнєві форми, властиві для регістрів загальновживаного, академічного та професійного мовлення;

вміти: розуміти розгорнуте мовлення загальновживаного, академічного та професійного характеру стандартною мовою у нормальному темпі; читати й розуміти різні типи текстів суспільно-побутового, академічного та професійного спрямування, розпізнавати з високим рівнем самостійності широкий діапазон вокабуляру та скорочень з тем, що входять до робочої програми; використовувати мову невимушено, брати участь в усному спілкуванні в соціально-побутовій та професійних сферах в межах лексичного мінімуму та тематики, передбачених програмою; робити презентації з певного кола тем соціально-побутового та професійного спрямування; складати листи та письмові повідомлення.

Навчальний матеріал з дисципліни структурується за тематично-модульним принципом (по два модулі у кожному семестрі) й включає такі теми:

Vorstellung, Kennenlernen

Personenangaben

Lebensstationen und Werdegang, Lebenslauf

Familie, Zusammenleben

Freunde, Kollegen, Bekannte

Tagesablauf

Freizeit und Hobbys

Lebens- und Wohnumfeld

Umzug, Wohnung einrichten

Haushalt, Haushaltsgeräte, Defekte und Störungen

Gesundheit, Befinden, beim Arzt

Kaufen, Zahlungsarten

Lebensmittel

Urlaub, Reisen

Auf der Post

Medien

Deutschland, deutschsprachige Länder

Vorbereitung des beruflichen Einsatzes

Anreise/Dienstreise, Ankunft am Dienstort

Einführung in den Betrieb

Einweisung in den Arbeitsplatz

Arbeitsabläufe

Sicherheit

Betriebliches Leben

Soziale Kontakte

Контроль і оцінка результатів навчання здійснюються через поточне тестування, прийом індивідуальних творчих робіт і завдань із самостійного позааудиторного читання, підсумкові модульні контролі, залік (VII сем.) та екзамен (VIIІ сем.).

Робоча програма з нім. мови (VІІ семестр)

Робоча програма з нім. мови (VІІІ семестр)

Силабус з дисципліни «ІМПС (нім)» спеціальності «Менеджмент»

Перелік методичних вказівок з іноземної мови (німецької) 

Перелік рекомендованої літератури (нім. мова)


Силабус з дисципліни «ІМПС (ФР)» спеціальності «Менеджмент»

Силабус з дисципліни «ІМ (ФР)» спеціальності «Менеджмент»