«Ділова іноземна мова» («Маркетинг»)

Спеціальність:
075 «Маркетинг»
СВО:
Магістр
Курс:
1

Навчальна дисципліна «Ділова іноземна мова (англійська)» підготовки фахівців ступеня вищої освіти «Магістр» розрахована на три семестри навчання і передбачає опрацювання студентами наступних тем з ділової англійської мови: «Написання резюме», «Ділове листування», «Працевлаштування», «Співбесіда при прийомі на роботу», «Діловий етикет», «Англійська мова для ділового спілкування», «Міжкультурна комунікація», «Засоби комунікації», «Меморандум», «Комп’ютери та Інтернет», «Публічний виступ», «Презентація».

Мета курсу – формування у магістрантів комунікативної компетенції у сферах ділового спілкування в усній і письмовій формах, а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних комунікативних компетенцій.

Під час вивчення курсу студенти опрацьовують матеріал двох змістових модулів у семестрах, кожний з яких завершується підсумковим модульним контролем шляхом виконання тестових завдань та складанням іспиту з ділової англійської мови.

Протягом семестрів студенти складають по два завдання з самостійної роботи з позааудиторного читання, матеріали до яких підбирають та опрацьовують самостійно та презентують як індивідуально-творчу роботу за індивідуальним вибором змісту тем навчального семестру на основі здійснення самостійного пошуку автентичних матеріалів в Інтернеті.

Силабус з дисципліни (2023-2024 н.р.)

 

 

Робоча програма (І семестр, М1)

Робоча програма (II семестр, М1)

Перелік рекомендованої літератури

Перелік методичних вказівок