семінар

Доповідачка – кандидат сільськогосподарських наук, старший викладач кафедри геоекології і землеустрою Вікторія Скиба продемонструвала основні переваги використання інтерактивних методів при викладанні дисциплін екологічного спрямування, наголосила на тому, що, на жаль, першокурсники дуже часто не мають сформованих еко-свідомих звичок і у переважній більшості просторового уявлення глобальності процесів, змін та наслідків, які відбуваються в природних екосистемах.

Саме інтерактивні форми, методи, прийоми і технології навчання визнані найефективнішими та вже не перший рік утримують переважаючу позицію серед рекомендованих підходів для застосування в освітньому процесі. Інтерактивність є характерною особливістю освітнього процесу, яка має ряд переваг у порівнянні з традиційними методами, які використовуються в освітній діяльності.

Представлені методи зорієнтовані на:

  • підвищення рівня сприйняття матеріалу здобувачами вищої освіти різних спеціальностей;
  • формування ціннісного ставлення до природи та благ, які вони забезпечують;
  • використання в освітньому процесі актуальних даних, які мають вагоме значення для подальшого моделювання ситуації;
  • можливість аналітично оцінювати та співставляти дані з різних офіційних джерел інформації;
  • пошук альтернативних та інноваційних рішень у природних прототипах.

Необхідно зазначити, що екологічна складова – це один з ключових базисів сталого розвитку, потенціал для міжнародного співробітництва в усіх без винятку професійних сферах, а формування екологічного світогляду в процесі навчання має закладатись в особистісні пріоритети кожної  гармонійно розвиненої особистості.

 

Максим Ганчук

3. 2