бренд наук. головне фото

Викладачі кафедри ГЕЗ Ольга Мазикіна та Вікторія Скиба мали змогу долучитись до дуже цікавого курсу підвищення кваліфікації «Бренд науковця у цифровому світі», організованого Інноваційним Університетом спільно з Офісом підтримки вченого, який проходив упродовж 21-27 листопада 2022 року.Курс складався з наступних модулів, які були націлені на продуктивне формування компетентностей та навичок сучасного викладача в дуже динамічному та мінливому світі:

бренд 1.0І модуль.

Змістовий модуль 1.1 «Успішна кар’єра науковця»

1) Сучасні тенденції та перспективи розвитку кар’єри науковців

2) Успішний науковець – критерії, якості, дилем та індивідуальні траєкторії

3) Використання системи ORCID у формуванні професійного профілю

Спікер: Ірина Дегтярьова – кандидатка філологічних наук, PhD з політичних наук та адміністрування, SGH Warsaw School of Economics, Фундація польських ректорів.

бренд 3Змістовий модуль 1.2 Ефективна комунікація

1) Візуальна комунікація.

2) Вербальна комунікація.

 3) Мова тіла.

4) Завоювання довіри аудиторії.

Спікер: Неля Лебідь – тренерка, фасилітаторка, експертка в галузі навчання дорослих, кандидатка психологічних наук, доцентка, координаторка впровадження Всеукраїнської школи онлайн від ГС «Освіторія», зовнішній експерт ЮНІСЕФ з освіти.

ІІ модуль

Змістовий модуль 2.1 «Успішна презентація»

1) Презентація особи

2) Презентація власних наукових розробок.

Спікер: Дмитро Чумаченко – кандидат технічних наук, доцент Національного аерокосмічного університету ім. Жукскрин2 бренд науковського «ХАІ», освітній експерт.

 Змістовий модуль 2.2 «Я – бренд»

1) Особливості формування персонального бренду в науковій сфері.

2) Цифрові маркетингові комунікації, спрямовані на просування бренду науковця.

Спікер: Сергій Касян – кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу Національного технічного університету «Дніпровська політехніка», Дійсний член Української асоціації маркетингу.

Змістовий модуль 2.3 Як управляти емоціями, перестати хвилюватися та панікувати перед виступом.

Спікер: Ірина Губеладзе – докторка психологічних наук, завідувачка лабораторії психології мас і спільнот Інституту соціальної та політичної психології НАПН України.

бренд 2.0ІІІ модуль

Змістовий модуль 3.1 «Імідж вченого в цифровому суспільстві».

1) Електронне резюме

2) Ефективне проходження онлайн співбесіди.

Спікер: Тарас Котик – засновник рекрутингової компанії Talent Connect, що спеціалізується на пошуку та підборі висококваліфікованих фахівців в Україні.

скрин 1 бренд наукЗмістовий модуль 3.2 Використання інструментів відкритої науки та наукометричних баз для популяризації власних наукових результатів

1) Основи наукометрії та вебометрії.

2) Інструменти відкритої науки, як засоби популяризації власних наукових результатів

3) Профілі у міжнародних наукометричних базах – «must have» для вченого.

Спікер: Анна Яцишин – доктор педагогічних наук, провідний науковий співробітник Державної установи «Інститут геохімії навколишнього середовища НАН України», Інститут цифровізації освіти НАПН України.

Змістовий модуль 3.3 Цифрові технології (YouTube, Telegram, Instagram) та соціальні мережі для популяризації наукових здобутків.

Презентації слухачів навчального курсу: «Пітч про себе перед інвестором»

Спікер: Олена Третяк – начальниця відділу іміджу та промоції Луцького національного технічного університету.

IV модуль Власні презентації учасників: «Пітч про себе перед інвестором».

 Учасники, які пройшли всі освітні модулі та виконали підсумкові завдання, отримали сертифікати про успішне завершення курсу (30 год./1 кредит ЄКТС).
Висловлюємо щиру подяку організаторам та спікерам за цікавий та інтенсивний курс, легку комунікацію та цікаві знайомства!

                                                    Вікторія СКИБА, Ольга МАЗИКІНА

Бренд науковця в цифровому світі Вікторія Скиба_page-0001

Сертифікат №1437 - Ольга Мазикіна _page-0001 (1)