
Лемещенко-Лагода Вікторія Володимирівна
Посада: старший викладач
Базова вища освіта: закінчила філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького у 2012 році за спеціальністю «Мова і література» і здобула кваліфікацію «Філолог. Вчитель англійської, німецької мов та зарубіжної літератури». У 2013 закінчила магістратуру Інституту іноземної філології Класичного приватного університету (м. Запоріжжя) та здобула кваліфікацію магістра філології, викладача англійської та другої іноземної мови (німецька) і зарубіжної літератури.
Email: viktoriia.lemeshchenko-lagoda@tsatu.edu.ua
Ідентифікатори науковця:
Галузь наукових інтересів:
- лексикографічна фіксація регіональних мов Великобританії
- особливості відродження міноритарних мов
- розвиток іншомовної комунікативної компетентності
- використання інтегрованого підходу під час вивчення дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням»
Досвід наукової та викладацької діяльності:
у Таврійському державному агротехнологічному університеті працювала на посаді викладача-стажиста кафедри іноземних мов з 2018 р. У 2020 році переведено на посаду викладача.
Види і результати професійної діяльності викладача Лемещенко-Лагоди В.В.
Основні наукові праці
ПЕРЕЛІК
Свідоцтво про реєстрацію авторського права но твір "Лексикографічна фіксація шотландської мови Скотс: від теорії до практики"Свідоцтво №96072 про реєстрацію авторського права на науковий твір (автори: Симоненко С.В., Лемещенко-Лагода В.В., Курашкін О.С.).
Свідоцтво №96073 про реєстрацію авторського права на науковий твір (автори: Лемещенко-Лагода В.В., Курашкін О.С.).
Свідоцтво №101893 про реєстрацію авторського права на науковий твір (автори: Лемещенко-Лагода В.В., Кривонос І.А.)
Свідоцтво №102061 про реєстрацію авторського права на науковий твір (автори: Лемещенко-Лагода В.В., Кривонос І.А.)
Патент на корисну модель № 147819 Україна, МПК7 (2021.01) В01F5/00. С02F1/46 (2006.01). С02F103/02 (2006.01). Апарат для змішування водних розчинів і дозування реагентів / С.І. Мовчан, С.В. Дереза., О.О. Дереза, В.В. Лемещенко-Лагода. – Заявка № u 2020 07695, заявл. 03.12.2020. Дата, з якої чинними є права інтелектуальної власності 17.06.2021. Публ. відомостей про державну реєстрацію 16.06.2021. Бюл. №24.
Свідоцтво № 111522 про реєстрацію авторського права на навчальний посібник «English for Agribusiness» (автори: Супрун О.М., Лемещенко-Лагода В.В.), дата реєстрації 01.02.22 р.
Лемещенко-Лагода В. В. The contrastive approach to the bilingual lexicography / В. В. Лемещенко-Лагода // Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (Мелітополь, 27-28 вересня 2018 р.). – Мелітополь: Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2018. – C. 64-66.
Лемещенко-Лагода В.В.Особливості вираження категорії заперечення у сучасній шотландській мові / В.В. Лемещенко-Лагода // Наукові записки. - Випуск 145. - Серія : Філологічні науки. - Кіровоград: Видавець Лисенко В.Ф., 2016, - С. 285-289
Лемещенко В.В. Історичний аспект лексикографічної фіксації шотландської мови / В.В. Лемещенко // Держава та регіони. – Випуск №1 (32). – Серія: Гуманітарні науки. – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2013. – С. 114-116.
Лемещенко В.В., Саплін Ю.Ю. Проблеми періодизації шотландської лексикографії / В.В.Лемещенко, Ю. Ю. Саплін // Нова філологія. Збірник наукових праць. - Запоріжжя: ЗНУ, 2013. - №56. -С. 197-199.
Лемещенко В.В. Hugh MacDiarmid as inspirer of the “Scottish Literary Renaissance”/ В.В. Лемещенко // Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць / відп. ред. О. Г. Хомчак. – Мелітополь: ТОВ “Видавничий будинок ММД”, 2012. – Вип. 2. – С.83-87.
Лемещенко В.В. Patriotic theme in Hugh Macdiarmid's creative heritage” / В.В. Лемещенко // Глобализация глазами молодежи: за и против: сборник научных статей Международной студенческой научно-практической конференции / ред. кол.: В.В. Молодиченко, В.И. Тоцкий и др. – Мелитополь: Изд-во МГПУ имени Богдана Хмельницкого, 2012. – C.21-25.
Лемещенко В.В. Внесок Х’ю Макдерміда у становлення сучасного літературного варіанту шотландської мови Скотс / В.В. Лемещенко // Materiály VII mezinárodní vĕdecko—praktická conference “Zprávy vĕdecké ideje – 2011”. – Díl 14. Filologické vĕdy: Praha. Publishing House “Education and science” – С.42-44.
Лемещенко В.В., Рябуха Т.В. Лінгвістичні особливості поетичних творів Роберта Льюїса Стівенсона (на прикладі збірки “Underwoods" ("Підлісок”) / В.В. Лемещенко, Т.В. Рябуха // Материали за 7-а международна научна практична конференция, "Бъдщите изследования", – Том 10. – Филологични науки. – 2011. – София: "Бял ГРАД-БГ" ООД. – С.65-67.
Лемещенко В.В. Метод проектів у навчанні як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів (на прикладі іноземної мови) / В.В. Лемещенко // Студентський меридіан: збірник наукових праць студентів / Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. – Випуск 10 (2). – Мелітополь, 2011. – С.28-32.
Лемещенко В.В., Рябуха Т.В. Проблема соціолінгвістичного статусу англо-шотландської мови Скоте / В.В. Лемещенко, Т.В. Рябуха // Філологічні студії: збірник наукових праць. Випуск 1. – Мелітополь: ТОВ “Видавничий будинок ММД”, 2010. – С.300-305.
Лемещенко-Лагода В.В. Особливості мікроструктури електронних словників шотландської мови Скотс / В.В. Лемещенко-Лагода // Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць / відп. ред. О. Г. Хомчак. – Мелітополь: ФОП Однорог Т.В., 2019. – Вип. 9. – С.184-188.
Lemeshchenko-Lagoda V. V. Technology in the classroom: using graphics tablets for ESP lessons in agrarian and technical universities // V. V. Lemeshchenko-Lagoda, Kurashkin O. S. // Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology. – 2019. – Vol. 7. – Issue 2.– P. 37-43.
Лемещенко-Лагода В.В. До проблеми періодизації та систематизації шотландського лексикографічного процесу / В. В. Лемещенко-Лагода // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. – 2019. – № 38. – т. 2. – С. 104-107.
Лемещенко-Лагода В.В. Сучасний статус та перспективи стандартизації шотландської мови Скотс. Стратегії розвитку та пріоритетні завдання філологічних наук: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. м. Запоріжжя, 18-19 жовтня 2019 р. Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2019. С. 71-74.
Лемещенко-Лагода В.В. Мовна ситуація в Шотландії та сучасний статус її регіональних мов. Світ мови – світ у мові: матеріали V Міжнародної наукової конференції. м. Київ, 24-25 жовтня 2019р. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова: тези доповідей. / уклад. Т.В. Слива, за заг. ред. Ю.В. Кравцової. Київ: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2019. С.102-104.
Lemeshchenko-Lagoda V. What is Scots? Нові перспективи в англійській філології та навчання англійській мові: колективна монографія / авт. кол. : Т. В. Коноваленко та ін. Мелітополь : ТОВ «Колор Принт», 2019. C. 121-126
Symonenko S. V., Lemeshchenko-Lagoda V. V., Kurashkin O. S. Peculiarities of tablet PC application for ESP learning at agrarian and technical universities. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology. – 2019. Vol. 7. Issue 4. P.31-36.
Лемещенко-Лагода В.В. Перспективи укладання двомовних контрастивних словників // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників філологічних наук: Міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 21-22 лютого 2020 року. - Одеса: Південноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень", 2020. - С. 111-113.
Договір про надання консультаційних послуг
Акт впровадження консультаційної розробки-2019
Акт впровадження консультаційної розробки-2020
Lemeshchenko-Lagoda V., Kryvonos I., Kolodii O. Integration of information and communication technologies into the process of learning the course of English for specific purposes as one of the requirements for sustainable future development. The International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters (ICSF 2020). Kryvyi Rih, Ukraine, May 20-22, 2020. Volume 166 (2020). https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016610005 (Scopus)
Лемещенко-Лагода В.В. Актуальні підходи до лексикографічної репрезентації національно-маркованих одиниць (на прикладі шотландської мови Скотс). Проблеми лінгвістичної семантики: V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція (20 листопада 2020 року). Збірник матеріалів. Рівне: РДГУ, 2020. С.92-94.
Лемещенко-Лагода В.В. Традиції лексикографічної фіксації національно-маркованих одиниць у шотландсько-англійських словниках. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: Матеріали V Міжнародної науково практичної конференції (Мелітополь, 25 26 вересня 2020 р.). Мелітополь: Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2020. С.42-47.
Мовчан С.І., Лемещенко-Лагода В.В. Вивчення спеціальних дисциплін в інженерній геодезії з поступовою інтеграцією іноземної мови. Матеріали I-ої науково-практичної конференції «Стан та перспективи розвитку геодезії та землеустрою» / Укладачі: С.І. Мовчан (відповідальний за випуск), М.М. Ганчук. Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного, ФОП «Ландар С. М.», Мелітополь, 2020 р. С. 104-111.
Lemeshchenko-Lagoda V. ESP course for Geodesy students: an integrated approach. Матеріали I-ої науково-практичної конференції «Стан та перспективи розвитку геодезії та землеустрою» / Укладачі: С.І. Мовчан (відповідальний за випуск), М.М. Ганчук. Таврійський державний агротехнологічний університет
Lemeshchenko-Lagoda V., Kryvonos I. Interactive means of motivating students to learn English for specific purposes at agrarian and technical universities. Освітній вимір: зб.наук.праць: Криворізький державний педагогічний університет: Кривий Ріг, 2020. Вип. 3 (55). С. 233-250
Лемещенко-Лагода В. Main approaches to the classification of Scottish dictionaries (written in Scots and Scottish Gaelic). Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей / відп. ред. О. Г. Хомчак. Мелітополь: ФОП Однорог Т.В., 2021. Вип. 11. С.38-42.
Лемещенко-Лагода В.В., Мовчан С.І. Використання інтегрованого підходу при вивченні фахових дисциплін інформаційного спрямування. Матеріали ХІІI-ої науково-практичної конференції «Меліорація та водовикористання. Професійна освіта: стан та перспективи». Державний навчальний заклад «Якимівський професійний аграрний ліцей» / Укладачі: С. І. Мовчан (відповідальний за випуск), О.О. Дереза. ДНЗ «Якимівський професійний аграрний ліцей», Якимівка, 2021 р. С.58-62.
Лемещенко-Лагода В.В. Методологічні підходи до тлумачення національно-маркованих одиниць у словниках міноритарних мов (на прикладі шотландської мови Скотс). Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. У 2ч. Ч.1. Київ, 2021. С.121-125.
Лемещенко-Лагода В.В. Мови на межі зникнення: шотландська гельська. Проблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали І Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., Мелітополь, 20 травня 2021. Мелітополь: ТДАТУ, 2021. С.33-36.URL: http://www.tsatu.edu.ua/im/wp-content/uploads/sites/24/materialy-i-vseukr.-internet-konferenciyi-im-tdatu-20.05.2021.pdf
Колодій О.С., Лемещенко-Лагода В.В. Перспективи інтеграції іноземної мови у процес вивчення дисциплін «Технологія конструкційних матеріалів» та «Матеріалознавство». Проблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали І Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., Мелітополь, 20 травня 2021. Мелітополь: ТДАТУ, 2021. С.163-165. URL: http://www.tsatu.edu.ua/im/wp-content/uploads/sites/24/materialy-i-vseukr.-internet-konferenciyi-im-tdatu-20.05.2021.pdf
Кривонос І.А., Лемещенко-Лагода В.В. Специфіка використання інтерактивних методів навчання під час вивчення іноземної мови у немовному ЗВО. Проблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали І Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., Мелітополь, 20 травня 2021. Мелітополь: ТДАТУ, 2021. С.114-118. URL: http://www.tsatu.edu.ua/im/wp-content/uploads/sites/24/materialy-i-vseukr.-internet-konferenciyi-im-tdatu-20.05.2021.pdf
Lemeshchenko-Lagoda, V. V. (2021). Diachronic and Synchronic Analysis of Lexicographic Processes of Minority Languages in Scotland: a Contrastive Approach. Scientific Journal of National Pedagogical Dragomanov University. Series 9. Current Trends in Language Development, 21. 76–89. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series9.2021.21.06.
Лемещенко-Лагода В. Національно-маркована лексика: проблема визначення та специфіка лексикографічного опрацювання в шотландсько-англійських словниках. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. 2021. 48. Т.1. С.126-129.
Лемещенко-Лагода В.В. Шотландська мовна криза: сучасний статус та проблеми збереження міноритарних мов. International scientific and practical conference «Philological sciences, intercultural communication and translation studies: an experience and challenges» : conference proceedings, April 23–24, 2021. Vol. 2. Czestochowa, 2021. С.86-89. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-073-5-2-21
Лемещенко-Лагода В. Використання ІКТ як запорука формування професійної іншомовної комунікативної компетентності. Ціннісно-орієнтований сталий розвиток освіти: уроки ЄС для України: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / відповід. ред. доктор філос. наук, професор М.О. Нестерова. Суми: ФОП "Кубраков С.Г.", 2021. С.373-378.
Лемещенко-Лагода В.В., Мовчан С.І. Communicative teaching methods in technical education: integrative approach. Матеріали XIV-ої науково-практичної інтернет-конференції «Меліорація та водовикористання. З нагоди 90-річчя навчального закладу» Від технікуму до фахового коледжу». / Укладачі: О.В. Мельник, С.І. Мовчан (відповід. за випуск), О.О. Дереза. ВСП "Мелітопольський фаховий коледж Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного", м. Мелітополь, 22-29 жовтня 2021 р. С.49-52.
Лемещенко-Лагода В.В. Слова-реалії як один із різновидів національно-маркованої лексики Світ мови – світ у мові: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (м. Київ, 29 жовтня 2021 р. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова): тези доповідей / уклад. Т. В. Слива, за заг. ред. Ю. В. Кравцової. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2021. С.79-81.
Лемещенко-Лагода В.В. Використання корпусу SCOTS для вивчення національно-маркованих одиниць ІІІ Міжнародна науково-прикладна інтернет-конференція “Корпусна лінгвістика в науці та освіті”: Програма і матеріали ІІІ Міжнар. наук.-прикл. Інтернет-конференції, м. Київ, 03 грудня 2021 р. Київ, 2021. С. 19-20.
Колодій О.С., Лемещенко-Лагода В.В. CNC machines: processing design and programming Інноваційні технології в агропромисловому комплексі: матеріали ІІ Всеукраїн. наук.-практ. Інтернет-конференції / ТДАТУ: ред. кол. С. В. Кюрчев, О.В. Пеньов [та ін.]. Мелітополь: ТДАТУ, 2021. С.11-13.
Сушко О. В., Колодій О.С., Лемещенко-Лагода В.В. Influence of the medium on the cutting process Інноваційні технології в агропромисловому комплексі: матеріали ІІ Всеукраїн. наук.-практ. Інтернет-конференції / ТДАТУ: ред. кол. С. В. Кюрчев, О.В. Пеньов [та ін.]. Мелітополь: ТДАТУ, 2021. С.17-20.
Лемещенко-Лагода В.В., Супрун О.М. Колаборація «Бізнес – наука» під час підготовки магістрів за спеціальністю «Аграрний менеджмент» «Наукові дослідження і наукове писемне мовлення в Україні та Німеччині. Wissenshaftliches Arbeiten und Schreiben in der Ukraine und in Deutschland» Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції 26-27 листопада 2021 року/ Укл. С.М. Іваненко, А. Ланге, Т.А. Ляшенко, О.В. Холоденко, О.О. Яременко-Гасюк. К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. С.121-125.
Підручники, навчальні посібники, монографії
Лемещенко-Лагода В. В. Лексикографічна фіксація шотландської мови Скотс: від теорії до практики: монографія / В. В. Лемещенко-Лагода, Т.В. Рябуха. – Мелітополь: ФОП Однорог Т. В., 2019. – 106 с.
Симоненко С.В., Шевченко С.П. Лемещенко-Лагода В.В. «Іноземна мова за фаховим спрямуванням» (англійська). Методичні вказівки з виконання практичної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 101 «Екологія» денної форми навчання. Мелітополь: ФОП Однорог, 2019. 96 с.
Симоненко С.В., Шевченко С.П. Лемещенко-Лагода В.В. «Іноземна мова за фаховим спрямуванням» (англійська). Методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 101 «Екологія» денної форми навчання. Мелітополь: ФОП Однорог, 2019. 23 с.
Симоненко С.В., Лемещенко-Лагода В.В. «Іноземна мова за фаховим спрямуванням» (англійська). Методичні вказівки з виконання практичної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» денної форми навчання. Мелітополь: ФОП Однорог, 2019. 44 с.
Симоненко С.В., Лемещенко-Лагода В.В. «Іноземна мова за фаховим спрямуванням» (англійська). Методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» денної форми навчання. Мелітополь: ФОП Однорог, 2019. 23 с.
Лемещенко-Лагода В.В., Кривонос І.А. Notes on Basic Geodesy and Land Surveying. Навчально-методичний посібник з розвитку навичок читання, говоріння та письма здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій». Мелітополь: ФО-П Однорог Т.В., 2019. – 63 с.
Лемещенко-Лагода В.В., Кривонос І.А. Notes on Basic Geodesy and Land Surveying. Навчальний посібник. Мелітополь: ФО-П Однорог Т.В., 2020. 168 с., іл.
Лемещенко-Лагода В.В., Кривонос І.А. English for Geodesists and Land Surveyors: Grammar, Vocabulary and Writing. Навчальний посібник. Мелітополь: ФО-П Однорог Т.В., 2020. – 200 с.
Лемещенко-Лагода В.В. English for future Geodesists and Land Surveyors. Навчально-методичний посібник для самостійного позааудиторного читання з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» (англійська) здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій». Мелітополь: ФО-П Однорог Т.В., 2020. – 59 с.
Лемещенко-Лагода В.В. «Іноземна мова ІІ» (англійська) Методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» за ОПП «Геодезія та землеустрій» (на основі повної загальної середньої освіти). Мелітополь: ФО-П Однорог Т.В., 2020. – 20 с.
Мовчан С.І., Лемещенко-Лагода В.В. Оптико-механічні системи в інженерній геодезії: Навч. посібник / С.І. Мовчан, В.В. Лемещенко-Лагода. Мелітополь: ФОП Однорог Т.В., 2020. 231 с.
Навчальні дисципліни
- “Іноземна мова” (073 «Менеджмент»)
- «Іноземна мова за професійним спрямуванням» (193 «Геодезія та землеустрій»)
- «Ділова іноземна мова» (201 «Агрономія (проект Агрокебети)»)
Підвищення кваліфікації, стажування
- Участь у професійних об'єднаннях за спеціальністю: член IATEFL (International Association of Teachers of English as a Foreign Language), Міжнародної асоціації викладачів англійської мови як іноземної
- Пройшла підвищення кваліфікації у Навчально-науковому інституті післядипломної освіти Національного університету біоресурсів і природокористування України за навчальною програмою підвищення кваліфікації семінару “Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності”, 150 годин, свідоцтво № СС00493706/008492-19 від 13 березня 2019р.
- онлайн-курс «Бізнес-англійська» на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus (21.01.2018)
- онлайн-курс «Критичне мислення для освітян» (30 годин) на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus (14.05.2018)
- Сourse «Working with translation: Theory and practice» (Cardiff University, Wales, UK) – «Робота з перекладом: теорія та практика» - Кардіффський Університет (Уельс, Великобританія) (9.04.2017)
- Сourse «The right to education: Breaking down the barriers» (University of Glasgow, Scotland, UK) – “Право на освіту: Подолання бар’єрів” - Університет Глазго (Великобританія) (26.03.2017)
- Intel “Навчання для майбутнього” - 64-годинний курс з використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти України (25.05.2012)
- Участь у майстер-класі «Розмаїття мов діалогу культур» (м.Мелітополь, 27 вересня 2018 р.)
- Участь у вебінарі "Proof that Lesson Planning Really Works", організатори – видавництво Cambridge University Press та компанія Лінгвіст (18.01.2019)
- Участь та успішне завершення 8-тижневого дистанційного курсу "CORPUS LINGUISTICS: method, analysis, interpretation" в університеті Ланкастера, Великобританія (Lancaster University, England, UK) з отриманням сертифікату.
- Участь у вебінарі "Oxford Exam trainer is your guide to successful exams", організатор – видавництво Oxford University Press (12.02.2019)
- Успішно завершила онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні» (32 години), розроблений ГО «Студена» та студією онлайн-освіти EdEra в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні (Сертифікат виданий 03.02.2019)
- Участь у вебінарі "Inspire your students to create a project", організатор – MMPublications Ukraine (07.03.2019)
- Участь у вебінарі “Say the right thing at the right time: teaching pragmatic competence”, організатор – Oxford University Press (18.04.2019)
- Участь у вебінарі “Understanding if learners are ready for their Cambridge English Qualification”, організатор – Cambridge Assessment English (15.04.2019)
- Успішно закінчила курс "Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти" (80 годин) наданий викладачами курсу через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus за підтримки Міжнародного фонду відродження та МОН України (Сертифікат виданий 26.08.2019)
- Успішно закінчила курс "Медіаграмотність для освітян" (60 годин), наданий Сергієм Горбачовим та Любов'ю Найдьоновою через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus за підтримки Міністерства закордонних справ Чеської республіки (Ministry of Foreign Affairs of the Czech Republic). (Сертифікат виданий 26.08.2019)
- Успішно закінчила курс "Освітні інструменти критичного мислення" (60 годин), наданий викладачем Сергієм Терно через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus за підтримки МОН України (Сертифікат виданий 26.08.2019)
- Участь у вебінарі "Encouraging learner autonomy", організатор - Cambridge Universіty Press (28.08.2019)
- Участь у вебінарі “Total Recall: Making Language Learning Last”, організатор – National Geographic Learning | Cengage Learning (30.09.2019)
- Участь у вебінарі "Focus on vocabulary in speaking in English for Academic Purposes", організатор - Cambridge Universіty Press, спікер - Averil Coxhead (29.10.2019)
- Участь у вебінарі "An intentional approach to syllabus design for EAP courses", організатор - Cambridge Universіty Press, спікер - Rhonda Petree (29.10.2019)
- Участь у вебінарі "Extending Critical thinking Past the Text", організатор - Cambridge Universіty Press, спікер - James Dunn (29.10.2019)
- Участь у вебінарі "How to help students develop strategies for giving more effective presentations", організатор - Cambridge Universіty Press, спікер - Rachel Robinson (31.10.2019)
- Успішно пройшла курс онлайн-курс "Академічна доброчесність" (4 години), у рамках Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP), Американські Ради з міжнародної освіти (лютий 2020).
- Успішно завершила 6-тижневий (36 годин) дистанційний курс «Understanding English dictionaries» від Coventry University, The Alan Turing Institute та Macmillan Education (Великобританія). (Сертифікат виданий 31.01.2020)
- Участь в онлайн тренінгу від Cambridge University Press – How to combine Exam Preparation and Life Competencies - тривалість - 1 (одна) година – 25 березня 2020
- Участь в онлайн тренінгу від ТОВ «Дінтернал Ед’юкейшн» - Як використання сучасних інтерактивних технологій сприяє ефективному опануванню англійської та полегшує життя вчителя іноземної мови - тривалість - 1 (одна) година - 7 квітня 2020
- Участь в онлайн тренінгу від ТОВ «Дінтернал Ед’юкейшн» - Реалізація компетентнісного підходу у викладанні англійської мови - тривалість - 1 (одна) година - 8 квітня 2020
- Участь в онлайн тренінгу від ТОВ «Дінтернал Ед’юкейшн» - Створення автентичного освітнього простору на уроці англійської - тривалість - 1 (одна) година - 9 квітня 2020
- Участь в онлайн тренінгу від ТОВ «Дінтернал Ед’юкейшн» - Специфіка викладання бізнес англійської та переваги використання автентичних відеоматеріалів - тривалість - 1 (одна) година - 8 квітня 2020
- Успішно завершила 3-тижневий (6 годин) дистанційний курс «How to teach online: providing continuity for students» на освітній платформі FutureLearn. (Сертифікат виданий 20.04.2020)
- Успішно завершила 2-тижневий (4 години) дистанційний курс «Earth Day at 50 Teach-out» від університету Мічигану (University of Michigan, USA). (Сертифікат виданий 27.04.2020)
- Успішно завершила 2-тижневий (4 години) дистанційний курс «Communication and interpersonal skills at work» від University of Leeds and Institute of Coding. (Сертифікат виданий 28.04.2020)
- Успішно завершила 2-тижневий (2 години) дистанційний курс «Digital skills: sicial media» від освітньої організації Accenture. (Сертифікат виданий 29.04.2020)
- Успішно завершила 2-тижневий (4 годин) дистанційний курс «Earth Day at 50 Teach-out» від University of Michigan (США) на освітній платформі FutureLearn. (Сертифікат виданий 27.04.2020)
- Успішно завершила 2-тижневий (4 годин) дистанційний курс «Communication and interpersonal skills at work» від University of Leeds та Institute of Coding (Великобританія) на освітній платформі FutureLearn. (Сертифікат виданий 28.04.2020)
- Успішно завершила 2-тижневий (2 години) дистанційний курс «Digital Skills: Social Media» від освітньої організації Accenture (Великобританія) на освітній платформі FutureLearn. (Сертифікат виданий 29.04.2020)
- Успішно завершила 2-тижневий (4 годин) дистанційний курс «Create a Professional Online Presence» від University of Leeds та Institute of Coding (Великобританія) на освітній платформі FutureLearn. (Сертифікат виданий 04.05.2020)
- Успішно завершила 2-тижневий (4 годин) дистанційний курс «Collaborative Working in a Remote Team» від University of Leeds та Institute of Coding (Великобританія) на освітній платформі FutureLearn. (Сертифікат виданий 06.05.2020)
- Успішно завершила 2-тижневий (4 годин) дистанційний курс «Essential Skills for Your Career Development» від University of Leeds та Institute of Coding (Великобританія) на освітній платформі FutureLearn. (Сертифікат виданий 06.05.2020)
- Сертифікат про проходження стажування на підприємстві (16.03.2020 - 10.04.2020)
- Довідка про проходження стажування на підприємстві (16.03.2020 - 10.04.2020)
- Участь у методичному семінарі «Scientific and Methodological Basis of Short Film in the English Language Classroom» (МДПУ ім. Богдана Хмельницького) - тривалість - 4 (чотири) години – 25 вересня 2020
- Участь у науково-практичному семінарі «Діалог культур у теорії міжкультурної комунікації та практики викладання іноземних мов» (МДПУ ім. Богдана Хмельницького) - тривалість - 4 (чотири) години – 14 листопада 2020
- Стажування на підприємстві "Сервіор" (20.12.2020 - 30.12.2020)
- Стажування на приватному підприємстві "Сервіор" (04.01.2021 - 14.01.2021)
- Пройшла закордонне підвищення кваліфікаціі (15 годин – 0,5 кредити ECTS) - Полонійна академія в Ченстохові (Республіка Польща) - квітень, 2021
- Успішно завершила 6-тижневий (18 годин) дистанційний курс « AGRICULTURE, ECONOMICS AND NATURE» від The University of Western Australia (Австралія) на освітній платформі FutureLearn. (Сертифікат виданий 12.07.2021)
- Успішно завершила дистанційний курс«Англійська для STEM (наука, техніка, інженерія та математика)», наданий викладачами курсу через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. (Сертифікат виданий 08.07.2021)
- Успішно завершила дистанційний курс «Linguistic Diversity, What for?», наданий Universitat Autònoma de Barcelona через платформу масових онлайн-курсів Coursera. (Сертифікат виданий November 2021)
- Успішно завершила електронний курс «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» (30 академічних годин), схвалений для використання в закладах освіти Науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Міністерства освіти і науки України (Протокол №3 від 21.06.2019 р.) (Сертифікат виданий листопад 2021)
- Пройшла курс підвищення кваліфікації "GetSet for Successful Career - Шлях до успішної кар'єри: курс для викладачів іноземних мов", 30 годин (1 кредит ECTS) , від Сумського Державного Університету та Ісламського Азад університету,10.11.2021 - 3.12.2021
- Пройшла навчання в Осінній школі молодого науковця, організованої Радою молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, British Council та ГО «Міжнародна фундація розвитку» у рамках реалізації проєкту «Активні громадяни» (15-21 листопада 2021р.).
- Пройшла Курс підвищення кваліфікації на тему: "Наукова робота та написання в Україні та Німеччині", 2 кредити ECTS, - Організатори: DAAD, Асоціація українських германістів, ГО «Європейська освіта і наука в Україні» (листопад, 2021)
- Тренінг “Школа ораторського мистецтва та комунікації 2022” від департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації ГО “Рада молодих вчених Дніпропетровської області” (8-20 серпня 2022 р.) Реєстраційний номер сертифікату ШОМ/08/2022-36 (0.5 кредити ECTS)
- Міжнародне підвищення кваліфікації The scientific and pedagogical internship at Cuiavian University in Wloclawek “Modern methods of teaching philological disciplines in higher education institutions” (May 29 – July 9, 2023). Реєстраційний номер сертифікату FSI-290911-KSW (6 кредитів ECTS)
- Міжнародна мобільність Erasmus+ Programme KA107 International Credit Mobility (April 03 – June 02, 2023) PROJECT NUMBER: 2020-1-IT02-KA107-078816 Університет Тушії (Вітербо, Італія) (70 академічних годин)
- Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників за тематикою «Психологічне благополуччя університетської спільноти» (21-28 серпня 2023). Реєстраційний номер сертифікату AD168/2023 (1 кредит ECTS)
- Підвищення кваліфікації в рамках Весняної Школи Вернадського-2023 за тематикою «Сталий, інклюзивний та смарт розвиток в контексті децентралізації: досвід ЄС» в рамках проекту «Сталий, інклюзивний та розумний розвиток в умовах децентралізації: досвід ЄС» у Волинському національному університеті імені Лесі Українки, що реалізувався в рамках реалізації освітнього проєкту Jean Monnet Chair SISDDP Erasmus + (березень 2023). Реєстраційний номер сертифікату 043-ШВ-01-2023 (3 кредити ECTS)
- «Сприяння розвитку емпіричних академічних досліджень в Україні», що реалізовувався за підтримки Європейської асоціації дослідників освіти та Української асоціації дослідників освіти (9-31 березня 2023). Реєстраційний номер сертифікату SI/12 (3 кредити ECTS)
- Ретріт для внутрішньопереміщених викладачів – ГО «Прогресильні» (14-17 серпня 2023.) Реєстраційний номер сертифікату 20-08/23 (1 кредит ECTS)
- Ukrainian Universities - Grant writing and implementation training programme (May/June 2023) Cormack Consultancy Group, Club Orizont (1 кредит ECTS)
- Участь у І міжнародній науково-практичній конференції за темою «Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності» у Мелітопольському державному педагогічному університеті Імені Богдана Хмельницького (5-6 жовтня 2023 р.) Реєстраційний номер сертифікату 176/35-19 (0.5 кредиту ECTS)
- Teacher Training Day: “Stand with Ukraine”, International House Kyiv (October 7, 2023) (9 академічних годин)
- “Uni-Biz Bridge від UGEN: Адаптивність та гнучкість викладача” (29-31 серпня 2023) Реєстраційний номер сертифікату 26 (8 академічних годин)
- “Uni-Biz Bridge: коучинг, менторство, наставництво” для викладачів від UGEN (15-17 травня 2023 р.) Реєстраційний номер сертифікату 184 (10 академічних годин)
- Участь у вебінарі “Accessibility and Academy” Purple Vest Mission (May 24, 2023)
- Italiano Per Ucraini – курс італійської мови для українців (10.07.2023) (50 годин)
- Udemy - Learn to speak Scottish Gaelic (July 15, 2023) – курс шотландської гаельської мови (1 година)
- The Оpen University in Scotland - Scots language and culture – part 1 (July 15, 2023)
- The Оpen University in Scotland - Scots language and culture – part 2 (September 30, 2023)
- Сертифікат номінанта №3129 щорічного конкурсу “Молодий вчений року” за результатами 2022 р. у номінації Філологічні науки (10 травня 2023 р.) – Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України
- Подяка № 117747 за вагомий особистий внесок у розвиток національної освіти, активну громадянську діяльність (29 вересня 2023 р.) – Київська міська державна адміністрація
Основні види діяльності, досягнення
Організаційна діяльність:
- заступник голови ради молодих учених та студентів ТДАТУ
- відповідальна за організацію і проведення науково-технічної конференції студентів та магістрантів (секція англійської мови)
- помічник у роботі з візуалізації навчального процесу та представлення діяльності колективу кафедри
Нагороди, заохочення, почесні звання:
Учасниця щорічного обласного конкурсу для обдарованої молоді у галузі науки в 2019 році (м.Запоріжжя).
Керівництво науковою роботою студента, який посів ІІІ місце у щорічному Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у галузі «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» (ІІ етап конкурсу відбувся 3 квітня 2020 року)
Номінант щорічного конкурсу "МОЛОДИЙ ВЧЕНИЙ РОКУ" за результатами діяльності у 2020 році у номінації "Філологічні науки" (Сертифікат №993)
Номінант щорічного конкурсу "МОЛОДИЙ ВЧЕНИЙ РОКУ" за результатами діяльності у 2020 році у номінації "Молодий методист року в галузі суспільних і гуманітарних наук" (Сертифікат №1212)
Номінант щорічного конкурсу "МОЛОДИЙ ВЧЕНИЙ РОКУ" за результатами діяльності у 2020 році у номінації "Аспірант року в галузі суспільних і гуманітарних наук" (Сертифікат №1157)