Дуальна форма навчання передбачає поєднання навчання у закладі вищої освіти з роботою за спеціальністю на підприємстві.
Метою впровадження дуальної форми здобуття освіти є підвищення якості професійної підготовки здобувачів освіти.
З метою удосконалення та визначення перспектив у подальшому представниками деканату факультету АТЕ та кафедри геоекології і землеустрою було організовано зустріч зі студентами, які безпосередньо навчаються за дуальною формою в рамках освітньої програми «Геодезія та землеустрій». На зустрічі були присутні здобувачі вищої освіти 4 курсу: Лебедь Тетяна (інспектор з земельних відносин, Оріхівська міська рада), Бражко Сергій (провідний інженер ДП «Центр державного земельного кадастру» Якимівського виробничого відділу Запорізької регіональної філії), Шкаровецька Марія (інженер-землевпорядник, ПП «ТАЙЗЕР ЕКСПО УКРАЇНА»; 2С курсу – Єршова Оксана (землевпорядник, Воскресенська сільська рада) та студентка 2 курсу – Зуб Анастасія, яка на даний час знаходиться на стажуванні в ФОП «Батаєв В.М.» та опановує посаду молодшого спеціаліста з земельних питань.
Декан факультету АТЕ Іванова І.Є. акцентувала увагу на тому, що реалізація дуального навчання в ТДАТУ регламентується Положенням про порядок організації та проведення дуальної форми навчання в Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного. Згідно цього Положення, організація дуальної форми навчання передбачає виконання наступних етапів:
– написання заяви на ім’я ректора та укладання тристороннього договору про дуальну форму здобуття освіти між університетом, підприємством та здобувачем вищої освіти;
– видання наказу ректора університету за поданням завідувача випускової кафедри і погодженням з деканом факультету і проректором з НПР про переведення здобувача вищої освіти на дуальну форму навчання;
– призначення куратора дуального навчання від університету і наставника від підприємства;
– розробка, узгодження та контроль куратором і наставником дуального навчання індивідуального робочого плану здобувача вищої освіти та програми практичного навчання на виробництві;
– підсумкову атестацію здобувачів вищої освіти.
Здобувачі вищої освіти розповіли про особливості організації дуального навчання в межах своїх організацій. Разом з колективом кафедри геоекології і землеустрою було визначено шляхи подальшої співпраці. Саме при спільній та налагодженій роботі всіх учасників освітнього процесу з обов’язковим врахуванням специфіки кожної освітньої програми буде забезпечено розвиток та стабільність дуальної системи навчання.
Інформаційний супровід: заст. декана АТЕ з НР Юлія ЧЕБАНОВА