Метою вивчення дисципліни є формування у студентів цілісного уявлення про інформаційні технології, засвоєння студентами основ інформаційних технологій та придбання практичних навичок щодо їх ефективного застосування в професійній діяльності, а також для неперервного, самостійного підвищення рівня своєї професійної кваліфікації на основі сучасних освітніх та інформаційних технологій.
Основне завдання практичних занять – розширення і закріплення теоретичних знань у студентів, формування і розвиток умінь та навичок з використання інформаційних технологій, принципи застосування в агрономії, основи використання інтернет технологій. Це здійснюється шляхом проведення занять за відповідною тематикою з обов’язковим обґрунтуванням та доведенням доцільності використаних технологій; виконанням індивідуальних завдань. Дана дисципліна представляє основу для подальшого використання інформаційних технологій в процесі вивчення інших дисциплін, виконання наукової роботи, а також використання в професійної діяльності.
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:
- основні поняття інформаційних технологій;
- методи та засоби проведення комп’ютерної обробки даних;
- технології організації інформації;
- технології автоматизації офісу та програмні засоби колективного користування: (текстові редактори (процесори), електронні таблиці, бази даних), графічні редактори (векторної та растрової графіки);
- локальні та глобальні мережі, інформаційні системи;
вміти:
- використовувати технічні пристрої персонального комп’ютера для проведення дослідницьких функцій;
- працювати на ПК як користувач;
- працювати в мережі Internet;
- опанувати пакети автоматизації офісу та програмні засоби колективного користування Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Project) та ABBY Fine Reader;
- знаходити інформацію науково-дослідного характеру, використовуючи електронну комп’ютерну мережу;
- зафіксувати предметну галузь та її об’єкти, вибрати програмний засіб і дібрати (або розробити) технологію для розв’язування поставленої задачі з конкретної предметної галузі.